با خرید از سایت یک کد تخفیف برای خریدهای دیگر خود از سایت ما دریافت کنید
کد تخفیف بلافاصله بعد از خرید برای شما ارسال می گردد
قسمتی از متن
تعداد صفحات : 77 صفحه
فرمت فایل : wordورد
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه.................................................................................................................................................2
1-2- شرح و بیان مساله پژوهشی.................................................................................................................. 4
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش...................................................................................................................... 4
1-4- اهداف پژوهش.......................................................................................................................................... 5
1-5- سؤالات پژوهش............................................................................................................................................. 5
1-6- روش پژوهش.................................................................................................................................. 5
1-6-1- نوع پژوهش.......................................................................................................................................... 5
1-6-2- جامعه آماری......................................................................................................................................6
1-6-3- قلمرو پژوهش...............................................................................................................................6
1-6-3-1- قلمرو موضوعی.......................................................................................................6
1-6-3-2- قلمرو زمانی............................................................................................................................6
1-6-4- روش گردآوری اطلاعات............................................................................................................................6
1-7- محدودیتهای پژوهش...............................................................................................................................7
1-8- تعریف واژهها و اصطلاحات تخصصی.........................................................................................................7
1-9- ساختار پژوهش..........................................................................................................................................7
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1- مقدمه......................................................................................................................................................10
2-2- مدیریت استراتژیک...............................................................................................................................10
2-2-1مراحل مدیریت استراتژیک..............................................................................................................13
2-2-2-الگوی جامع مدیریت استراتژیک...............................................................................................................14
2-2-3-عناصر کلیدی الگوی مدیریت استراتژیک.....................................................................................................15
2-3-تفکر استراتژیک..................................................................................................................................................16
2-3-1 استراتژی های مورد نیاز بروز تفکر استراتژیک.............................................................................................16
2-3-2 توسعه و ایجاد صلاحیت سازمانی در تفکر استراتژیک.........................................................................17
2-4-تفکر سیستمی..............................................................................................................................................20
2-5-خلاقیت...............................................................................................................................................................21
2-6-چشم انداز............................................................................................................................................................22
2-7- تفکر استراتژیک از نقطه نظر چندسطحی.................................................................................................................23
2-8- سطوح تحقیقات در زمینه تفکر استراتژیک..............................................................................................................23
2-8-1- ویژگی های یک متفکر استراتژیک..................................................................................................................24
2-8-2-تفکر استراتژیک در گروه ها.......................................................................................................................25
2-8-3- تفکر استراتژیک در زمینه های سازمانی.........................................................................................................27
2-8-3-1-فرهنگ سازمانی......................................................................................................................................27
2-8-3-2-ساختار سازمانی......................................................................................................................................28
2-8-3-3- سیستم پاداش و جبران.......................................................................................................................30
2-9- تفکر در مقابل برنامه ریزی..........................................................................................................................32
2-10-پیشینه پژوهش..........................................................................................................................................33
2-11- جمع بندی مطالعات پیشین............................................................................................................................ 40
2-12- خلاصه فصل...............................................................................................................................................47
فصل سوم: روششناسی پژوهش
3-1- مقدمه......................................................................................................................................................44
3-2- نوع (ماهیت) پژوهش....................................................................................................................................44
3-3- جامعه آماری...............................................................................................................................................44
3-4- نمونه آماری..................................................................................................................................................44
3-5- قلمرو پژوهش................................................................................................................................................45
3-5-1- قلمرو موضوعی.........................................................................................................................................45
3-5-2- قلمرو زمانی.............................................................................................................................................45
3-6- نحوه جمعآوری اطلاعات...................................................................................................................................45
3-6-1- روش دلفی فازی....................................................................................................................................45
3-6-1-1- تفکر فازی...........................................................................................................................................49
3-6-1-2- مراحل اجرای روش دلفی فازی...............................................................................................................51
3-7- خلاصه فصل.........................................................................................................................................53
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
4-1- مقدمه........................................................................................................................................... 55
4-2- استخراج شاخصهای ارزیابی و مقایسه شرکتها با کمک تکنیک دلفی فازی.................................................55
4-2-1- دور نخست تکنیک دلفی فازی....................................................................................................57
4-2-2- دور دوم تکنیک دلفی فازی...........................................................................................................59
4-2-3- دور سوم تکنیک دلفی فازی........................................................................................................61
4-3- خلاصه فصل...........................................................................................................................64
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادها
5-1- مقدمه......................................................................................................................................74
5-2- نتایج پژوهش..............................................................................................................................74
5-3- محدودیت ها و مشکلات...........................................................................................................76
5-4- پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی..............................................................................................76
منابع...................................................................................................................................................77
پروژه تعیین عناصر تشکیل دهنده تفکر استراتژیک