چکیده مقاله:
امروزه با توجه به ماهیت ناپایدار بازار جهانی کسببو و کار، جذب و حفظ مشتریان موضوعی چالش برانگیز شده است. هستند افرادی که معنقدند تبلیغات یکی از راهکارهای دستیابی به موفقیت کسب و کار و افزایش بهره وری تجاری میبا شد حال آنکه با ورود تکنولوژی، تغییرات بی سابقه ای از جوامع و اطلا ات صورت گرفنه است این مهم به طور مستقیم روی روند تبلیغات اثرگذار میباشد دیدگاههای جدیدی هست که لزوم تبلیغات را نادیده می گیرد و کی یت محصول را بهترین راه بازار رسانی و جذب مشتریان بیشتر و همچنین حفظ مشتریان قدیمی می داند بنابر آنچه گ نه شد، مطالعه اثربخ شی تبلیغات در سازمان ها بیش از پی حائز اهمیت میباشبد لرا که ابهامات ایجاد شده در راستای لرایی و چگونگی بهبود و گسترش بازار محصولات را برطرف خواهد کرد در این مقا ه با بررسی مطا عات مرتبط به معرفی شیوههای تبلیغاتی مورد استفاده در صنعت بازرگانی داخل میپردازیم
اثربخشی تبلیغات نوین بر افزایش موفقیت کسب وکار درصنعت بازرگانی داخل