دانلود گزارش تخصصی معلمان چگونگی مدیریت بر بیش فعالی یاسر با استفاده از راهکارهای جذاب با فرمت ورد در25 صفحه قابل ویرایش آماده وکامل می باشد و تمامی قسمتهای مورد نیاز گزارش تخصصی را دارا میباشد با هم بخشی ار آن را می بینیم
ناآرامی در کلاس درس با مسایلی چون جابه جا شدن روی نیمکت، صحبت با نفر کناری، پشت سری و...، ایجاد صدا مانند ضرب گرفتن روی میز یا جامیز، ساییدن کف پا به زمین، نقاشی کردن روی میز، دفتر، کتاب و... مشخص می شود. اغلب این دانش آموزان به آموزگار خیره می شوند، نکات درسی را یادداشت می کنند، اما در تمام این مدت، نمی دانند چه می نویسند و فقط به صورت غیرارادی چیزی را شنیده و یادداشت می کنند، اما در حقیقت در رویای خود غوطه ور هستند (نمونه ای از رویایی شدن).
بر اساس آمار روانشناسان آموزشی ۵ تا ۱۰ درصد دانش آموزان مبتلا به «ناتوانی در تمرکز و بیش فعالی» (ADD) هستند و به این ترتیب، در هر کلاس تقریباً ۲ نفر از دانش آموزان مبتلا به ADD هستند.
چگونگی مدیریت بر بیش فعالی یاسر با استفاده از راهکارهای جذاب