فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش کشور هلند

اختصاصی از فایلکو دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش کشور هلند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش کشور هلند


دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش کشور هلند
بیش از یک چهارم هلند -‏ که یکی از پرجمعیت‏ترین کشورهای دنیاست -‏ در ارتفاعی کمتر از سطح دریا قرار دارد. شبکه‏ای از کانالها و رودهای کانالیزه شده در غرب کشور جریان دارد، جایی که تلماسه‏ها و سدهای مصنوعی مناطق پست و « پولدر » ها ( زمینهای احیا شده از دریا ) را حفاظت می‏کند. ساحل به واسطة سدهای دریایی صاف شده است، سدهایی که از ناحیة زه‏لند در شمال غرب حفاظت می‏کند و در شمال، دریاچة آب شیرینی به نام ایسلمیر را احاطه کرده است. شرق کشور متشکل از جلگه‏های پست ماسه‏ای است. آب و هوا : این کشور با تابستانهای خنک و زمستانهای معتدل، آب و هوای معتدل دریایی دارد.
 
هُلند (به هلندی: Nederland (تلفظ: نــِیدِرلانت)، به انگلیسی: The Netherlands و   Hollandبه فرانسوی: (تلفظ pe i ba)les Pays-Bas)کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است.
پایتخت هلند شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند.
هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند (به زبان هلندی: Koninkrijk der Nederlanden کُنینک‌رَیک دِر نِیدِرلاندِن) بشمار می‌رود که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان همسایه‌است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد بزرگترین بندر اروپا به شمار میرود
شامل 15 اسلاید powerpoint

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش کشور هلند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد