مبانی نظری کیفیت زندگی
63 صفحه
9
1-2 مقدمه
9
2-2 تاریخچة موضوع در جهان
10
3-2 تاریخچة موضوع کیفیت در ایران
11
4-2 پیماننامه حقوق کودک
13
5-2 اهمیت خانواده
14
6-2 کارکردهای خانواده
16
7-2 اهمیت تماسهای فیزیکی
17
8-2 مفهوم پدیدة بیسرپرستی
18
9-2 علل و انگیزههای سپردن فرزندان به مراکز شبانهروزی
19
10-2 اثرات فقدان والدین
19
10-2 شیوههای مراقبت و پرورش در سازمان بهزیستی
22
12-2 وظایف دفتر امور شبه خانواده
22
13-2 عوامل افتراق نظام حاکم در خانواده و نظام موجود در مراکز شبانهروزی
25
14-2 تأثیر شبانه روزی و فقدانهای ناشی از آن
30
15-2 تاریخچه مرکز قرنطینه
30
16-2 بهداشت روانی
33
1-16-2 بهداشت روانی در دوره نوجوانی
38
17-2 آموزش کیفیت زندگی در سطح فردی
39
1-17-2 ثروت عنصر اصلی کیفیت زندگی نیست
41
2-17-2 واحد کیفیت زندگی در دانشگاه تورنتو
42
18-2 مبانی نظری تحقیق
42
1-18-2 کیفیت زندگی
45
2-18-2 رضایت
47
3-18-2 رضایت از زندگی
48
4-18-2نظریه کنش متقابل
50
5-18-2انتظار
51
6-18-2 نظریه تنهایی اجتماعی
52
7-18-2 نظریههای مربوط به سلامت روان
54
8-18-2 چند دیدگاه نظری در مورد نوجوانی
56
9-18-2 نظریات مربوط به نقش
58
19-2 پیشینة تحقیق در ایران
60
20-2 پیشینة تحقیق در جهان
61
21-2 نقش مددکاری اجتماعی در مرکز قرنطینه
63
22-2 بیان چارچوب نظری پژوهش حاضر
64
23-2 خلاصه نکات مهم
64
24-2 سوالات پژوهش
65
25-2 الگوی نظری پژوهش
مبانی نظری کیفیت زندگی