فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نرم افزار اندروید با متولد کدام ماه ازدواج کنم؟

اختصاصی از فایلکو نرم افزار اندروید با متولد کدام ماه ازدواج کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نرم افزار اندروید با متولد کدام ماه ازدواج کنم؟


نرم افزار اندروید با متولد کدام ماه ازدواج کنم؟

با تولد کدام ماه اذدواج کنم بهتره؟
ماه تولد خود و کسی را که دوست دارید انتخاب کنید تا ببینید آیا برای هم مناسب هستید یا نه؟

یک برنامه کاملا جذاب مخصوص دخترهای دم بخت و حتی پسرایی که میخوان همسر آیندشون رو انتخاب کنن
این برنامه بر روی 200 نفر تست شده که درصد بالایی از پیش بینی آن صحیح بوده است و همان خصوصیات گفته شده در برنامه را داشته اند
البته توجه داشته باشید که این برنامه تنها جنبه سرگرمی داشته و ملاکی برای انتخاب همسر آیندتان نیست :)


دانلود با لینک مستقیم


نرم افزار اندروید با متولد کدام ماه ازدواج کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد