گسترش شهرنشینی و مسائل مربوط و مشکلات خاص زندگی شهری بیش از پیش ضرورت توجه همه جانبه به راهبردهای سودمند برای بهینهسازی زندگی ساکنان شهرها را لازم ساخته است.
بر همین اساس، مدیریت شهری بهعنوان عامل تعیینکننده مقدم بر دیگر عوامل زندگی اجتماعی شهری هم چون محیط زیست، حمل ونقل، ایمنی و برنامهریزی شهری در قالب یک سازمان متعالی که تمامی اعضای آن به روابط ذاتی و دورنی خود اهمیت بدهند باید برای خدمات رسانی در راستای رضایتمندی شهروندان نقش ایفا کند.
یکی از مهمترین فعالیتهای مدیریت شهری در انتظام بخشیدن به فضاها و تاثیر در نظم دهی به فعالیت های اقتصادی حاصل از آن همراه با بسترسازی برای ایجاد نشاط و آرامش بصری شهروندان و زیباییشناسی، تبلیغات شهری است که این کتاب تلاش دارد وجوه مورد نظر آن را واکاوی نماید.
کتاب حاضر در 7 فصل زیر تنظیم شده است و همراه با مباحث مطرح شده تصاویر را برای تبیین بهتر موارد به کار گرفته است:
1- کلیات، تعاریف و مفاهیم
2- تبلیغات در ایران
3- نوآوری و خلاقیت در تبلیغات محیطی
4- مبلمان شهری و تبلیغات محیطی
5- نمونه مقررات و قوانین
6- پیام تبلیغات و اثرگزاری
7- آینده نگری
توجه : با تخفیف ویژه اورمیاباکس
پس از انجام مراحل خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود تمامی مراحل را تا دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ اگر نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و دوباره اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال می شود.
دانلود کتاب آشنایی با تبلیغات شهری شامل 218 صفحه با تخفیف ویژه اورمیاباکس