موضوع :
دانلود مقاله در مورد آشنایی با مفهوم « صادرات و بازاریابی » و برخی اصطلاحات بازرگانی با لینک مستقیم
(فایل word قابل ویرایش )
تعداد صفحات :16
مقدمه :
در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است .
توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها
و تشکلهای صادراتی و سازمانهای خدمات رسانی تجاری از قبیل بانکها ، بیمه ، حمل و
نقل و . . . به وظایف خود به خوبی عمل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید .
فهرست :
- تعریف صادرات
- شرایط صادرات
- اصول و قواعد صادرات
- تعریف بازاریابی (MARKETING )
- آشنایی با برخی اصطلاحات بازرگانی
دانلود مقاله در مورد آشنایی با مفهوم « صادرات و بازاریابی » و برخی اصطلاحات بازرگانی با لینک مستقیم