فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏

اختصاصی از فایلکو تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏


تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد  مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏

فرمت فایل : pdf(قابل مطالعه) تعداد صفحات : 26 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

پیشگفتار

به کارگیری تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از مباحث داغ دنیای تجارت و اقتصاد می باشد . علت علاقه به این امر در مزایای فراوان آن است که با حذف محدودیت زمانی و مکانی ،کارایی و بهره وری را در کل سیستم اقتصادی بالا برده است . لکن صرف داشتن علاقه به این موضوع کافی نیست،بلکه مهم این است که شرکت ها باید موفقیت لازم جهت استقرار تجارت الکترونیکی و به کارگیری آن را داشته باشند. از این رو سنجش این موفقیت بسیار حایز اهمیت است. لذا می توان از طریق ارزیایی مولفه های زیربنایی و پیش نیازهای متفاوت دیگر جهت به کارگیری EC،میزان موفقیت شرکتها را مشخص نمود. همچنین با تعیین نقاط قوت و ضعف برای استقرار تجارت الکترونیکی و کسب مزایای ناشی از آن برنامه ریزی و اقدام نمود. [1]


فهرست مطالب

  1. فصل اول.. 8

کلیات و مفاهیم.. 8

  1. 1. مقدمه. 10
  2. 2. تعریف موضوع و اهمیت تحقیق... 11
  3. 3. بیان مساله و سوالات تحقیق... 13
  4. 4. فرضیه های تحقیق... 14
  5. 5. اهداف تحقیق... 16
  6. 6. کاربرد نتایج و مخاطبان تحقیق... 16
  7. 7. نوع و روش انجام تحقیق... 16
  8. 8. واژگان تخصصی... 18
  9. فصل دوم. Error! Bookmark not defined.

ادبیات موضوع : Error! Bookmark not defined.

اندازه گیری میزان موفقیت  شرکت ها از استقرار تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.

  1. 1. مقدمه. Error! Bookmark not defined.
  2. 2. اهمیت سنجش آمادگی الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  3. 3. مفهوم آمادگی الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  4. 4. مفهوم تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  5. 5. مفهوم کسب و کار الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  6. 6. تجارت الکترونیکی در مقابل کسب و کار الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  7. 7. منافع و دلایل بکارگیری تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  8. 8. انواع تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
  9. 9. الگوی راه کار (استراتژی) و زیر ساختار تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  10. 10. چارچوب ریپوت برای تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  11. 11. فرایند ثبت سفارشات از سازندگان.. Error! Bookmark not defined.
  12. 12. مدل موفقیت تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
  13. 13. اعتماد. Error! Bookmark not defined.
  14. 14. اعتماد چیست ؟. Error! Bookmark not defined.
  15. فصل سوم. Error! Bookmark not defined.

روش شناسی تحقیق... Error! Bookmark not defined.

  1. فصل چهارم. Error! Bookmark not defined.

طبقه بندی اطلاعات... Error! Bookmark not defined.

.4.1          مقدمه. Error! Bookmark not defined.

4-2-.. Error! Bookmark not defined.

4-2-1-.. Error! Bookmark not defined.

  1. فصل پنجم.. Error! Bookmark not defined.

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد