فرمت فایل : pdf(قابل مطالعه) تعداد صفحات : 26 صفحه
پیشگفتار
به کارگیری تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از مباحث داغ دنیای تجارت و اقتصاد می باشد . علت علاقه به این امر در مزایای فراوان آن است که با حذف محدودیت زمانی و مکانی ،کارایی و بهره وری را در کل سیستم اقتصادی بالا برده است . لکن صرف داشتن علاقه به این موضوع کافی نیست،بلکه مهم این است که شرکت ها باید موفقیت لازم جهت استقرار تجارت الکترونیکی و به کارگیری آن را داشته باشند. از این رو سنجش این موفقیت بسیار حایز اهمیت است. لذا می توان از طریق ارزیایی مولفه های زیربنایی و پیش نیازهای متفاوت دیگر جهت به کارگیری EC،میزان موفقیت شرکتها را مشخص نمود. همچنین با تعیین نقاط قوت و ضعف برای استقرار تجارت الکترونیکی و کسب مزایای ناشی از آن برنامه ریزی و اقدام نمود. [1]
فهرست مطالب
- 1. مقدمه. 10
- 2. تعریف موضوع و اهمیت تحقیق... 11
- 3. بیان مساله و سوالات تحقیق... 13
- 4. فرضیه های تحقیق... 14
- 5. اهداف تحقیق... 16
- 6. کاربرد نتایج و مخاطبان تحقیق... 16
- 7. نوع و روش انجام تحقیق... 16
- 8. واژگان تخصصی... 18
- فصل دوم. Error! Bookmark not defined.
ادبیات موضوع : Error! Bookmark not defined.
اندازه گیری میزان موفقیت شرکت ها از استقرار تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
- 1. مقدمه. Error! Bookmark not defined.
- 2. اهمیت سنجش آمادگی الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
- 3. مفهوم آمادگی الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
- 4. مفهوم تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
- 5. مفهوم کسب و کار الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
- 6. تجارت الکترونیکی در مقابل کسب و کار الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
- 7. منافع و دلایل بکارگیری تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
- 8. انواع تجارت الکترونیکی... Error! Bookmark not defined.
- 9. الگوی راه کار (استراتژی) و زیر ساختار تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
- 10. چارچوب ریپوت برای تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
- 11. فرایند ثبت سفارشات از سازندگان.. Error! Bookmark not defined.
- 12. مدل موفقیت تجارت الکترونیک.... Error! Bookmark not defined.
- 13. اعتماد. Error! Bookmark not defined.
- 14. اعتماد چیست ؟. Error! Bookmark not defined.
- فصل سوم. Error! Bookmark not defined.
روش شناسی تحقیق... Error! Bookmark not defined.
طبقه بندی اطلاعات... Error! Bookmark not defined.
.4.1 مقدمه. Error! Bookmark not defined.
4-2-.. Error! Bookmark not defined.
4-2-1-.. Error! Bookmark not defined.
تحقیق درباره عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک