فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب غرفه های نمایشگاهی

اختصاصی از فایلکو کتاب غرفه های نمایشگاهی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب غرفه های نمایشگاهی


کتاب غرفه های نمایشگاهی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:126

 

  

 فهرست مطالب

 

 

 

فصل اول

 

شناخت

 

1-1 موضوع

 

1-1-1-تعیین گرایش و عنوان پروژه

 

1-1-2 –تعیین صورت مساله وتفسیر مشکل

 

 

 

وضعیت اولیه                                       

 

وضعیت ثانویه

 

 

 

ارائه ایده

مدولار کردن غرفه برای:

  • سهولت در امر اجرا.
  • سادگی جمع کردن غرفه ها در مدت زمان کوتاه.

 

مشخص کردن حیطه تخصص های مربوطه

 

1-1-3- تعیین انتظارات کارفرما و محدودیت پروژه

 

1-1-4- تعیین استرات‍ژی و اهداف کلان پروژه

 

 

 

1-2 فرآیند برنامه ریزی

 

1-2-1- تعیین روند پروژه

 

1-2--3 تعیین منابع و روشهای گردآوری اطلاعات

 

 

 

فصل دوم

 

2-1-1 تاریخچه محصول

 

2-1-3-مشخصات کلی و عملکرد فنی

 

ویژگیهای گروه استفاده گر

 

2-2-1 گروههای مرتبط با محصول

 

2-2-3- فرهنگ، هویت و جایگاه اجتماعی استفاده گر

 

2-2-4- قدرت اقتصادی استفاده گر

 

2-2-5- نیازهای زیبایی شناسی گروه استفاده گر

 

4-7- فرم و مد

 

2-2-6- فاکتورهای انسانی ( آنتروپومتری و ارگونومی )

 

ابعاد استاندارد

 

2-2-7- رفتار مصرف

 

الگوریتم استفاده از محصول

 

2-3-1 -تاثیر متقابل و عملکرد

 

 

 

 

 

 

درطی این پروژه تلاش براین است تا روندی برای پیشبرد پروژه انتخاب شود تا به بهترین حالت مشکلات را برطرف نماید؛ براین اساس و باتوجه به انتظارات استاد محترم راهنمای پروژه روند کلی پروژه بر اساس شناسایی و تفسیرمشکل به صورت کامل وهمچنین شناسایی گروه های استفاده کننده است که درنهایت با این بررسی وشناسایی کامل مشکل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری وآنالیزکامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیک وابعاد آنتروپومتریک،مسایل مربوط به فرم وزیبایی وآنالیز استیتیک محصول،توجه به محصول در محیط استفاده وهمچنین در کنار محصولات دیگر در غرفه های نمایشگاهی و.....به ارائه طرح های متنوع بر اساس لیست بایدها پرداخته ودر نهایت از بین طرح های ارائه شده،طرح برتر انتخاب شده و پرزانته نهایی بر اساس این طرح صورت پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

1-1-2 –تعیین صورت مساله وتفسیر مشکل

 

+++++

+

 

نام تولید : غرفه های نمایشگاهی که به تبادل اطلاعات و تکنولوژی می پردازند و نه صرفا نمایش محصولی خاص.

مکان استفاده : نمایشگاهها که در این پرئژه محدود به نمایشگاه بین المللی تهران می باشد.

طرح مشکل:

  • نداشتن قابلیت استفاده مجدد.
  • انبارداری.
  • طریقه حمل ونقل.
  • نداشتن هارمونی مناسب.
  • مشکل اتصال قطعات مختلف.
  • مشکل بودن هماهنگی سیستم روشنایی با سازه های فضایی غرفه.

7) زمان زیادی که صرف اجرا و همچنین تخریب می شود.

8) عدم تاثیر بر محصولات نمایشی یا تبلیغی.

 

وضعیت اولیه                                       

همانطور که عنوان شد نمونه های موجود غرفه ها دونوع هستند : غرفه های پیش ساخته وخودساز.                       

در غرفه های پیش ساخته بیشتر از پیچ ومهره استفاده می شود و می توان  آنها را مجددا باز و بسته کرد .در این غرفه ها ورقه های کف اجاره داده می شود وبعضی بعداز استفاده آنها را آب کرده ومجددا می سازند در این نوع غرفه ها طراح برای طرح زدن از محدودیت های خاصی برخوردار است و تنها می تواند در محدوده یکسری متریال و فرمهای خاص در طرح خود استفاده کند.

در غرفه های خود ساز طرح ها از تنوع بیشتری برخوردار هستند و دست طراحان برای طراحی تقریبا آزاداست . در این نوع غرفه ها از رنگ بندی های متنوع وشادی استفاده می شود و همچنین فرمهای مختلفی در آنها به چشم می خورد از این رو تماشاگر را بیشتر جذب می کند؛مشکل بزرگ این غرفه ها هزینه بری بالای اینگونه غرفه هاست.

 

وضعیت ثانویه

این غرفه ها مدولار هستند و به راحتی در مکان مورد نظر نصب شده و نیازی به تخریب ندارند زیرا دارای قابلیت استفاده مجدد هستند.

با رنگ بندی وفرمهای متنوع در پک های مختلف به مشتری عرضه می شوند و به راحتی میتوان این غرفه ها را جابجا کرد به علاوه به مقدار زیادی در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

در این نوع غرفه ها نیازی به نصب سیستم روشنایی نیست ، زیرا این سیستم در دیواره ها سقف وکف تعبیه شده است که این مطلب نیز در چارت کلی وضعیت ثانویه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

 

ارائه ایده

مدولار کردن غرفه برای:

  • سهولت در امر اجرا.
  • سادگی جمع کردن غرفه ها در مدت زمان کوتاه.
  • سهولت در انبار داری .
  • حمل ونقل.
  • قابیت استفاده مجدد.
  • سهولت در تولید.
  • تلفیق دیواره،سقف،کف وسایر امکانات.
  • امکان ایجاد فرمها و رنگهای متنوع در پک های مختلف.
  • تعبیه کردن سیستم روشنایی در دیواره ها سقف وکف این غرفه ها.
  • تیم طراحی ( گرافیست و طراحان دیگر)
  • تیم اجرا ( نجار و آهنگر متخصص در امر غرفه سازی) می باشد.

مشخص کردن حیطه تخصص های مربوطه

برای ساخت یک غرفه نیاز به متخصص هایی ازقبیل:

وجود گروههای تخصصی مختلف در ساختار پیشبران صنعت نمایشگاه ، این امکان را فراهم میاورد که کلیه گروهها در یک هماهنگی ارگانیک ، هدف ، استراتژی و ابزارها همگون و متوازن به صورت یک مجموعه عمل نمایند و یا آنکه هر تیم به صورت و بنا به ضرورت نیاز مشتری دستور کاری مشخصی را دنبال نمایند.

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


کتاب غرفه های نمایشگاهی

تحقیق در مورد تأثیر ورزش بر روی فشار روانی دانش آموزان

اختصاصی از فایلکو تحقیق در مورد تأثیر ورزش بر روی فشار روانی دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تأثیر ورزش بر روی فشار روانی دانش آموزان


تحقیق در مورد تأثیر ورزش بر روی فشار روانی دانش آموزان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه24

                                                             

فهرست مطالب

 

                                                                                                              

 

 

*  فاطمه سلمانیان

** زهرا احمدی

 

*

 

 

                             تأثیر ورزش بر روی فشار روانی

فشار روانی چیست؟

در حال حاضر در قرن شکوفایی و علم و تکنولوژی به سر می‌بریم و می‌توان ادعا کرد که هر لحظه اختراع و اکتشافی جدید به ظهور می‌رسد تا به آسایش و کامیابی افراد بشر کمک کند و به آنها یاری رساند و در نهایت خرسندی، زندگی را سپری کند.

 در این عصری که انسان سوار بر کشتی تکنولوژی به سوی مرزهای آسایش پیش می‌رود پدیده فشار روانی و استرس مجالی برای لذت بردن از این همه پیشرفت به بشر نمی‌دهد  و هر از چندگاه آنچنان او را گرفتار می‌کند که به ستوه می‌آید و فریاد کمک برمی‌آورد. با توجه به اینکه فشار روانی، اصلی‌ترین مشکل روانی بشر در عصر حاضر است و مشکلات زیادی را به همراه خود به ارمغان می‌آورد، بخش عمده و جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره هر فرد و تجربه‌ای همگانی که هر کس به کرّات آن را در زندگی خود احساس کرده است برخلاف تصور فشار روانی همیشه در برگیرنده حوادث ناخوشایند نیست، بلکه می‌تواند محصول موقعیت‌های خوشایند و مطلوب نیز باشد.

فشار روانی یک حالت ارگانیک است که معمولاً به افزایش تنفس، فشار خون ، ضربان قلب، رنگ‌پریدگی، انقباض و عرق سرد پیشانی همراه است که در صورت شدید بودن منجر به بیماری می‌گردد.

با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی به عنوان یک اقدام پیشگیری کننده نه‌تنها نقش مهمی در جهت حفظ و ارتقاء سلامتی انسان دارد، بلکه با استفاده صحیح آن و تجویز درست آن می‌تواند تأثیر درمانی بسیار مفیدی بر روی دانش‌آموزان گذارد.

ما سعی کردیم با تحقیق بر روی یک سری از کتابهای مختلف تأثیر ورزش و فعالیت‌های خلاق و سرگرم‌کننده و خنده‌آور در کاهش تنش و فشار درونی و بیرونی بر روی افراد بررسی کنیم.

*  فاطمه سلمانیان

** زهرا احمدی

 

*

 

 

                      


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تأثیر ورزش بر روی فشار روانی دانش آموزان

مقاله در مورد کاربری اراضی

اختصاصی از فایلکو مقاله در مورد کاربری اراضی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد کاربری اراضی


مقاله در مورد کاربری اراضی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:25

 

  

 فهرست مطالب

 

کاربری اراضی

 

مقدمه :

 

موارد استفاده از زمین :

 

ضوابط و مقررات اراضی آموزشی

 

  • ضوابط و مقررات اراضی و مناطق تجاری

 

موارد استفاده از زمین

 

ضوابط مربوط به تفکیک زمین

 

ضوابط و مقررات اراضی فرهنگی

 

ضوابط و مقررات اراضی درمانی

 

ضوابط و مقررات اراضی مذهبی

 

ضوابط و مقررات کاربری اداری و انتظامی

 

فضای سبز، پارک و مراکز توریستی و تفریحی

 

ضوابط و مقررات کاربری اردوگاه تربیتی

 

ض و م ک تاسیسات و تجهیزات شهری

 

کشتارگاه گورستان و محل دقیق زباله

 

کاربری جنگل :

 

ناحیه مسکونی با تراکم کم :

 

ناحیه مسکونی با تراکم زیاد :

 

کاربری صنعتی :

 

کاربری آموزشی

 

کاربری ارتباطات :

 

کاربری بهداشتی :

 

کاربری اداری :

 

 

 

 

مقدمه :

پراکندگی عوامل شهری در لابلای واحدهای مسکونی و تجزیه و تحلیل و چگونگی این فرم گیری بهترین راه شناخت تاثیر عوامل فرهنگی ، تاریخی ، اقتصادی ، اجتماعی و اقلیمی بر کالبد شهر به شمار می رود.

یاد آوری این موضوع ضروری به نظر می رسد که بر آوردن احتیاجات ساکنان یک محله شهر در پنجاه سال پیش به عهده بازارچه ها ، گذرها و یا مجموعه ای از مغازه ها و سرویس های عمومی بوده است. اما در چند سال اخیر شاید به طور مستقیم تقلید از شهر تهران و به طور غیر مستقیم تقلید از شهرهای بزرگ اروپایی وظیفه این مجموعه های خدماتی اصلی از مطالعات کاربری زمین در این قسمت نه تنها بدست دادن الگو و ضوابطی در مورد چگونگی فعالیت سرویس های مختلف شهری در حال و آینده است بلکه چگونگی دسترسی ساکنان به این خدمات و بیان کمبود هر یک از آن ها نیز مورد نظر می باشد.

برداشت کاربردی های وضع موجود از طریق استفاده از پرسشنامه های مختلف به طور صددرصد و بلوک به بلوک در سطح محدوده خدماتی شهر انجام گرفته است در این پرسشنامه ها علاوه بر موقعیت آنها، مقدار ساعت آزاد و مساحت زیربنای در اختیار هر کاربری اندازه گیری و در نهایت طبقه بندی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

کاربری : عبارت است از نوع استفاده و بهره برداری از اراضی که در این طرح مطابق با شرح منعکس در نقشه کاربری اراضی می باشد.

عملکرد : عبارت است از انواع فعالیت هایی که در هر کاربری انجام می پذیرد.

ضوابط مربوط به نحوه استفاده از زمین به تفکیک واحد و احداث ساختمان در مناطق مسکونی

موارد استفاده از زمین :

ماده 1- استفاده مجاز به شرح زیر است :

بند 1 : احداث واحدهای مسکونی طبق ضوابط منطقه مربوطه

بند 2 : خدمات مربوط به رده محله و ناحیه در مراکز محله و مراکز ناحیه بر اسسا طرح های تفصیلی مصوب

  • ضوابط و مقررات اراضی و مناطق تجاری

موارد استفاده از زمین :

ماده 1- موقعیت کاربری های تجاری واقع در مراکز حوزه و مراکز منطقه در نقشه کاربری اراضی مشخص شده اند و موقعیت اراضی این کاربری در دهه های ناحیه و محله در طرح های تفصیلی مراکز مربوط نهایی خواهد شد.

ماده 2- لبه های تجاری امتداد معابر که بر روی نقشه کاربری اراضی مشخص شده است در سلسله مراتب خدمات شهری در رده حوزه و منطقه می باشد. تا تهیه طرح  تفصیلی لبه های مزبور تا حداکثر سطح 200 متر مربع پلاک ثبتی عمق پلاک ثبتی ملاک می باشد. در اراضی مازاد بر 200 متر مربع سطح پلاک ثبتی حداکثر به عمق 10 متر از بر مصوبه عنوان لبه تجاری محسوب می گردد.

تبصره 1 : اراضی خارج از محدوده های تعیین شده در این ماده که در حال حاضر به صورت تجاری مورد استفاده قرار دارند مشمول صدور پروانه احداث یا تجدید بنا بوده و قسمت هایی که بنا به این ماده قابلیت کاربری تجاری می یابند در زمینه میزان عوارض مربوط به ارزش افزوده و سرقفلی بر حسب محل مشمول عوارض مربوطه می شوند.

تبصره 2 : موقعیت لبه های تجاری که در سلسله مراتب خدمات شهری در رده ناحیه و محله می باشند، در طرح های تفصیلی مشخص خواهند شد.

ضوابط و مقررات اراضی آموزشی

موارد استفاده از زمین

ماده 1: موقعیت اراضی آموزشی در دوره های ناحیه و محله در طرح های تفصیلی مراکز نواحی و مراکز محله ها تعیین خواهد شد.

ضوابط مربوط به تفکیک زمین

ماده 2: با توجه به کمبود اراضی آموزشی تا مرحله تهیه طرح های تفصیلی مراکز نواحی و محله ها، ابعاد و وسعت قطعه زمین جهت استفاده کاربری آموزشی محدودیتی نداشته و منوط به تایید سازمان های ذیربط وزارت آموزش و پرورش و دفتر تجهیز و نوسازی مدارس خواهد بود.

ماده 3: تفکیک اراضی با کاربری آموزشی که در نقشه کاربری اراضی مشخص شده اند، مجاز نمی باشد.

ماده 4: دسترسی به فضاهای آموزشی از خیابان های درجه 3 و خیابان های دسترسی مجاز می باشد.

ضوابط و مقررات اراضی فرهنگی

موارد استفاده از زمین

ماده 1: کاربری فرهنگی واقع در مراکز شهری و نواحی در نقشه کاربری اراضی در مرکز خدمات عمومی قرار خواهد گرفت

ضوابط مربوط به تفکیک زمین

مادهد 2: حداقل مساحت اراضی برای کاربری فرهنگی در مراکز نواحی 500 متر مربع و در مراکز شهر 1000 متر مربع است.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد کاربری اراضی

تحقیق در مورد بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی

اختصاصی از فایلکو تحقیق در مورد بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی


تحقیق در مورد بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه21

 

فهرست مطالب

 

اثبات مسئله :

گرد آوری تئوریها :

فرضیه تحقیق :

تعریف مفاهیم :

بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی

بیان مسئله : سرمایه اجتماعی واژه ای است که به تازگی وارد حوزه علوم اجتماعی گردیده است. درزمینه بررسی روند ویافتن علت وعوامل تاثیرگذاربرآن مطالعات وسیعی توسط صاحبنظران و دانشمندان علوم مختلف،ازجمله نظریه پردازانی همچون پیربوردیو، جیمزکلمن،رابرت پوتنام وفرانسیس فوکویاما صورت گرفته که تعاریف متعددی ازسرمایه اجتماعی ارائه کرده اند.

"اصطلاح سرمایه اجتماعی نخستین باردراثرکلاسیک جین جاکوب، به نام مرگ و زندگی در شهرهای بزرگ آمریکایی (1961) به کاررفته است. این اصطلاح در دهه 1980 توسط جیمز کلمن- جامعه شناس آمریکایی- درمعنای وسیع تری مورد استفاده قرارگرفت و رابرت پوتنام - دانشمند علوم سیاسی - نفردومی بود که بحثی قوی و پرشوررا درمورد سرمایه اجتماعی و جامعه مدنی درایتالیا و ایالات متحده برانگیخت." ( فوکویاما ،1379: 10 ).
"پیربوردیو(1985) - جامعه شناس فرانسوی - نظریه بسط یافته ایی ازسرمایه اجتماعی مطرح می کند. ازنظربوردیو سرمایه همزمان هم مربوط به علم اقتصاد است وهم مجموعه ایی از روابط مبتنی برقدرت که قلمروها وتعاملات اجتماعی مختلفی را بوجود می آورد و معمولا نامرتبط با علم اقتصاد تصورمی شود. سرمایه فرآیندی است که ذاتا با قدرت پیوند دارد. درواقع استنباط بوردیو ازسرمایه به گونه ایی است که او تقریبا سرمایه و قدرت را مترادف با هم  می داند. او بین شبکه های اجتماعی که یک فرد درآنها جای گرفته، وازدل این این شبکه ها است که سرمایه اجتماعی پدیدارمی شود، و پیامدهای روابط اجتماعی، تفاوت قائل می شود. یعنی، شبکه های اجتماعی را نباید صرفا با تولیدات روابط اجتماعی برابردانست، زیرا چنین کاری شبکه های اجتماعی را نامرئی می سازد. شبکه هایی که می توانند بسیارمتراکم باشند ولی درعین حال به دلیل عدم دسترسی به آنها نمی توانند منابعی را تولید کنند."(فیلیپس،1385: اینترنت) .
"به نظربوردیو سرمایه هرمنبعی است که درعرصه خاصی اثرگذارد و به فرد امکان دهد که سود خاصی را ازطریق مشارکت دررقابت برسرآن بد ست آورد. سرمایه از نظر بوردیو سه شکل اساسی دارد:
اقتصادی: که قابل تبدیل شدن به پول است و به شکل حقوق مالکیت قابل نهادینه شدن است.
فرهنگی: که دربرخی شرایط به سرمایه اقتصادی  تبدیل می شود و به شکل کیفیت آموزشی
نهادینه می گردد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی روند روبه کاهش سرمایه اجتماعی

نمونه سوال جامعه شناسی آموزش و پرورش کد درس : 1211045

اختصاصی از فایلکو نمونه سوال جامعه شناسی آموزش و پرورش کد درس : 1211045 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه سوال جامعه شناسی آموزش و پرورش کد درس : 1211045


نمونه سوال جامعه شناسی آموزش و پرورش کد درس : 1211045
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۵-۹۴  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۴  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۴-۹۳  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۳  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۳-۹۲  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۳-۹۲  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۲-۹۱  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۱  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۱-۹۰  (با جواب تستی)
  • نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹۰  (با جواب تستی)

 


دانلود با لینک مستقیم


نمونه سوال جامعه شناسی آموزش و پرورش کد درس : 1211045