![تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی](../prod-images/534660.jpg)
ًَلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه8
فهرست مطالب
واقعیات جوامع امروزی چنان متغیر متعدد و پیچیده شدهاند که شناخت آنها بدون دسترسی سریع به اطلاعات تازه عملا غیر ممکن است . بدون شناخت واقعیت تغییر آن تنها مقدور نیست بلکه عملی صحیح و اصولی نیز محسوب نمی شود تداون بسیاری از نابسامانیها عمدتا از عدم شناخت درست این معضلات ریشه می گیرند.
در دوره کنونی نیاز به آموزش و استمرار آن به ضرورت غیر قابل اجتنابی تبدیل شده است. واقعیات پیرامون انسان با چنان سرعتی تغییر می کند که فرد احساس می کند اطلاعات و آموزش قبلی برای وی کافی نبوده و اگر بخواهد بهره مناسبی از زندگی ببرد همواره نیازمند آموزش جدید است . شناخت درست واصولی مسئولان اجرایی جامعه از واقعیات پیرامون نقش بسیار مهم وتعیین کننده ای در تغییر صحیح ومناسب واقعیت دارد ولیاز انجا که مدیران اجرایی عموما با کار برحجم و متننوعی درگیر می باشند . دیگران باید به آنها آموزش دهندکه با واقعایت چگونه برخودر کنند تا نتیجه مناسب بیگرند این دیگران مجموعه کسانی هستند (حقیقی و حقوقی) که به اتکا پژوهش به شناخت رسیده ند و وظیفه دارند که این اطلاعات وآگاهی ها را به سایرین انتقال دهند.
ازاین رو در طراحی برنامه آموزش مسئولان اجرایی شناخت وآشنایی با نیازهای اطلاعاتی و مسایل حوزه فعالیت مسئولان برای برنامه ریزی اهمیت خاصی دارد سمینارها گردهمایی ها و هر نوع اقدامی که موجب جذب مدیران اجرایی به مراکز آموزش گردد از جمله لوازم مطلوب این ارتباط و تماس است .با توجه به مطالب فوق وضرورت اشاعه آموزش های بازرگانی کاربرد . موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به اتکا سوابق
تحقیق در مورد مرکز آموزش بازرگانی