این فایل ترجمه فارسی مقاله زیر می باشد:
Risk Management in the Retail Electricity Market: the Retailer's Perspective
چکیده
شرکت خرده فروشی در بازار برق، در معرض ریسک افزایش قیمت قرار میگیرد ، که ناشی از تقاضای نامشخص و عمده فروشی نوسانات قیمت بازار میباشد. در این مقاله تاثیر پارامترهای تصادفی برای ریسک کلی خرده فروش تجزیه و تحلیل شده است. پس از ایجاد مدل های مناسب برای تقاضای مصرف کنندگان، قیمت برق و منحنی قیمت سلف، تاثیر نوسانات قیمت-آتی عمده فروشی ، در ترکیب با سررسید پیشنهاد قراردادهای فروش در معرض ریسک خرده فروشی مورد بررسی قرار گرفته است. مدل پیشنهادی برای تعیین صرف-ریسک مورد استفاده قرار گرفته است، و نتایج با روشهای سنتی از تئوری قیمت گذاری-اختیار معامله، مقایسه شده است. نتایج حاصل از شبیه سازی مونت کارلو نشان میدهد چگونه نوسانات قیمت سلف ریسک کل خرده فروشی را تحت تاثیر قرار میدهد. مدل فوری دارای ارزش عملی برای خرده فروش برق میباشد زیرا ریسک ناشی از استخراجهای مختلف تصادفی را ممکن میسازد.
توضیحات: فایل ترجمه به صورت word بوده و دارای 18 صفحه است.
مقاله مدیریت ریسک در بازار خرده فروشی برق : از منظر خرده فروش