
برای نیل به هدف ها سازماندهی گامی ضروری است و به کمک این فعالیت است که هدف کلی و ماموریت اصلی سازمان در قالب هدفهای جزئی تر و وظایف واحدها شکسته و تحقق آن میسر میشود.در سازماندهی وظایف و واختیارات و مسئولیت های واحدها و پست ها مشخص ونحوه ی هماهنگی و ارتباط بین آنها معین میشود.سازماندهی فعالیتی مداوم ومستمر است که مدیر همواره با آن روبروست ومنحصر به طراحی سازمان در ابتدای آن نمیشود.از این روست که بعضی از صاحب نظران سازمان و مدیریت این وظیفه مدیر را سازماندهی مجدد یافرایند انتخاب دائم نام نهادهاند.
مدیران امروز باید دائما درصدد اصلاح و بهبود سازمان و طراحی مجدد آن باشند.پویایی مدیریت ایجاب میکند تا سازماندهی در پی سازگاری سازمان با محیط متغیر فناوری های جدید وسایر سازمان ها استمرار داشته باشد ودر این راه کارامد تر عمل کند
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت سازماندهی - 42 اسلاید