فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد نوت بوک ها

اختصاصی از فایلکو تحقیق در مورد نوت بوک ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد نوت بوک ها


تحقیق در مورد نوت بوک ها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:12

فهرست مطالب :
نوت بوک های ACER

نوت بوک های  APPLE

نوت بوک های  ASUS

نوت بوک های DELL

نوت بوک های FUJITSU

نوت بوک های GATEWAY

نوت بوک های HP/COMPAQ

نوت بوک های HIGHGRADE

نوت بوک های IBM

نوت بوک های PANASONIC

نوت بوک های SAGER

نوت بوک های SONY

نوت بوک های TOSHIBA

مقایسه کارت های گرافیکی در نوت بوک

Celeron-M

Pentium 4HT

Mobile Pentium 4

Pentium-M

AMDs

Athlon XP-M

Mobile Sempron

Athlon 64 DTR

Mobile Athlon 64

Turion 64

 

کدام نوت بوک بهتر است؟

سوالی که غالبا توسط کاربران پرسیده می شود این است که:"کدام شرکت نوت بوک های بهتری می سازد؟" و یا:"کدام نوت بوک بهتر است؟"صرفنظر از کلی بودن و نادرست بودن سوال مربوط باید دقت کنید که هر برند یا سازنده نوت بوک بر مبنای سیاست های خود که بر اساس تجربه پیشین از نحوه برخورد خریدار و میزان آگاهی و ادراک او و همچنین نیازمندی واقعی کاربر به نوت بوک در کنار عواملی چون سیاست های بازار و تغییرات تکنولوژیکی بویژه سخت افزاری و نیم نگاهی به سیاست های رقبا و کشش بازار و نیازمندی های متفاوت بازارهای دنیا از آمریکای شمالی تا خاور میانه و شمال آفریقا و همچنین میزان درخواست احتمالی خریداران بالقوه و نحوه بازار یابی و تقویت نمایندگی های فروش و مسائلی از این دست عمل می نماید تا نبض بازار را از کف ندهدو در این بین با تمامی موارد پیدا و پنها یاد شده اگر برندی بتواند بر مبنای سلایق مشتریان و بویژه وفاداران خود عمل نماید و تعادلی بین تمامی موارد فوق ایجاد نماید می تواند به رشد تدریجی و آهسته ولی پیوسته فروش خود امیدوار بوده باشد مشروط به اینکه خدمات پس از فروش مناسبی نیز در کنار ارائه وسایل لازم و یدکی و یا وسائل جانبی نوت بوک نیز ارائه نماید.پس می بینید که از دید یک مشتری چقدر نگاه به مطلب فوق متفاوت از نظر نگاه سازنده است.در این بین سیاست های حاکم بر هر برند سازنده نوت بوک که ناشی از تمامی عوامل فوق و بویژه سهامداران آن شرکت و یا برند نیز می باشد نیز بر اهمیت موضوع می افزاید.تصور کنید که تنها یک اشتباه کوچک در محاسبات متغیر فوق چقدر در میزان فروش و ارائه خدمات یک برند و سهام آن در بازار اثر می گذارد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نوت بوک ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد