فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه رابطه بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمانی

اختصاصی از فایلکو پایان نامه رابطه بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه رابطه بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمانی


پایان نامه رابطه بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمانی

پایان نلمه کارشناسی ارشد با عنوان رابطه بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمانی  به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

تغییرات سریع در حوزه بانکداری و افزایش چشمگیر تعداد شعب بانکهای خصوصی و موسسات اعتباری از یک سو و کاهش حجم مراجعات مشتریان به شعب بانکهای قدیمی و به تبع کاهش سهم بازار و افزایش انتظارات مشتریان جدید بخصوص در حوزه بانکداری نوین و تکنولوژی های جدید بانکداری مجازی، بانکها را با چالشهای مختلفی مواجه نموده است که بعضا برای کاهش هزینه های مرتبط و بعضا غیر عملیاتی، بطور مرتب اقدام به بستن و یا ادغام شعب خود می نمایند.

این پژوهش با هدف تعیین رابطه ی بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمان اجرا شد. تحقیق از نوع همبستگی و کاربردی، و جامعه آماری آن مشتریان شعب بانک صادرات ایران مدیریت خراسان رضوی بوده است. که با نمونه گیری خوشه ای ساده از میان 151 هزار مشتری بطور کاملا تصادفی با استفاده از ابزار میدانی (پرسشنامه) سه بعد وفاداری مشتریان به فرایند، کارکنان و فناوری را مورد پرسش قرار داد. پس از جمع آوری پرسشنامه ها به تعداد لازم – 384 پرسشنامه مطابق با فرمول کوکران – داده ها با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و ضریب همبستگی اسپیرمن تحلیل شد؛ یافته ها نشان دادند که بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمان رابطه ای وجود ندارد ولی بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی در هر سه بعد با هر کدام از مراحل چرخه عمر سازمان رابطه وجود دارد، که بیشترین رابطه مربوط به وفاداری به فناوری در مرحله شکل گیری اولیه وکارآفرینی، رسمیت و کنترل، و پیچیده شدن می باشد و وفاداری به کارکنان نیز در مرحله افول بیشترین ارتباط را با چرخه عمر دارد.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه رابطه بین وفاداری مشتریان به خدمات نوین بانکی با چرخه عمر سازمانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد