فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه رشته عمران بررسی رفتار اجزاء بادبند ضربدری با استفاده از روش عناصر محدود

اختصاصی از فایلکو پایان نامه رشته عمران بررسی رفتار اجزاء بادبند ضربدری با استفاده از روش عناصر محدود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه رشته عمران بررسی رفتار اجزاء بادبند ضربدری با استفاده از روش عناصر محدود


پایان نامه رشته  عمران 		 بررسی رفتار اجزاء بادبند ضربدری با استفاده از روش عناصر محدود

خلاصه پایان نامه:

 تلاش شده تا هرگونه تاثیر شرایط اتصال میانی عضو بادبندی بر رفتار، باربری و پایداری سیستم بادبندی مورد بررسی قرار گیرد. ابتدا با استفاده از روش تحلیلی، شرایط پایداری ارتجاعی سیستم بادبند X-شکل (پایداری عضو فشاری با تاثیر عضو کششی)، در کمانش خارج از صفحه بدست آمده است. به منظور فراهم آوردن جامع ترین شرایط ممکن، سختی اتصالات میانی و انتهایی متغیرهای دلخواه بوده و طول، مشخصات سطح مقطع، خصوصیات مواد و نیروی محوری برای اعضای کششی و فشاری سیستم بادبند، متفاوت در نظر گرفته شده اند. به علت تعداد زیاد پارامترهای بکار رفته در معادلات، حل آنها توسط نرم افزار Maple انجام گردیده است. در نهایت چند حالت کاربردی رایج مورد بررسی قرار گرفته و حل پارامتری آنها، بصورت گرافیکی ارائه گردیده است.

سپس بدلیل رابطه مستقیم بین اتصال نهایی سیستم بادبندی و رفتار این سیستم و به طبع آن رابطه بین اتصال میانی و انتهایی سیستم بادبندی به بررسی توزیع تنش در این ورق های اتصال پرداخته شده است. در این زمینه پس از بررسی ضوابط موجود، بدلیل نیاز به تعمیم این ضوابط، شرایط جدیدی همچون حالتی که زاویه بین لبه آزاد ورق اتصال و راستای عضو بادبندی زاویه ای کوچکتر از 30 درجه بسازند مورد تحقیق قرار گرفته است. در نهایت پس از بحث در زمینه روش طراحی سیستم بادبندی به گونه ای که رفتار شکل پذیری داشته باشد، به جمع آوری نتایج و ارائه پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر پرداخته شده است.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه رشته عمران بررسی رفتار اجزاء بادبند ضربدری با استفاده از روش عناصر محدود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد