پژوهش حاضر با عنوان «چگونه می توانم مشکل گوشه گیری را در دانش آموزم کاهش دهم» و با هدف شناخت علل گوشه گیری و چگونگی کاهش میزان آن در بین دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان کلاس سوم مدرسه گلهای فاطمی شهر اراک و از بین آنها یک دانش آموز به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیده است.
شیوه های جمع آوری اطلاعات عبارتند از «مشاهده، مصاحبه با آموزگار و مدیر و مشاوران و خانواده و ... و مطالعه مستندات ومنابع قابل دسترسی در کتب و طرح های پژوهشی و مجلات مختلف بوده است. عوامل زیادی از جمله:
بررسی راههای درمان گوشه گیری در دانش آموزان دوره ابتدایی