فهرست
مقدمه 2
1- کوچک بودن فضای کارگاهها 3
4- عدم انگیزه دبیران 4
5- زمان کم برای انجام فعالیتهای عملی 5
6- دنباله دار بودن واحدهای کتابهای جدید التالیف 6
7- کافی نبودن آموزشهای عملی برای دبیران 7
8- نقش مسئولان و مدیران مدارس 8
9- نمره فعالیت های عملی 9
نتایج حاصل از تحقیق و راه حلهای مناسب 10
هدفهای آموزشی انفرادی 12
تدریس خصوصی 15
آموزش برنامه ای ( PI ) 17
آموزش به وسیله رایانه ( CAI ) 20
آموزش انفرادی تجویز شده ( IPI ) 22
مشکلات راهکارها و پیشنهادات 32
11- راه حل های پیشنهادی 29
نتیجه گیری 32
منابع 34
تجربیات مدون دبیر حرفه و فن