فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای شهروند

اختصاصی از فایلکو تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای شهروند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای شهروند

مقاله با عنوان فوق که در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری کنفرانس: تهران - گروه ناب, گروه پرتوبینا

سال برگزاری کنفرانس: 1389

تعداد صفحات مقاله: 10

محتویات فایل: فایل zip حاوی یک pdf

 

چکیده

امروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمان ها، تدوین و پیاده سازی استراتژیهایی است که موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی، تضمین می نماید. فروشگاههای زنجیره ای با توجه به شرایط محیطی و قابلیتهای کنونی و اینده خود باید استراتژی مناسبی را انتخاب نمایند تا به بقا و رشد این فروشگاه در عرصه پررقابت اقتصاد نوین کنک کند.

فروشگاه زنجیره ای شهروند نیز از آن دسته فروشگاهها می باشد که برای ماندگاری در محیط متلاطم، و افزایش سهم بازار باید به تدوین استراتژی بپردازد. برای تدوین استراتژی این شرکت از چارچوب جامع تدوین استراتژی استفاده شده است. در مرحله شروع بیانیه ماموریت فروشگاه زنجیره ای شهروند تعیین گردیده و سپس در مرحله ورود ماتریس ارزیابی عوامل خارج (EFE) و ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) آورده شده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده در مراحل قبل در مرحله تطبیق و مقایسه، ماتریس سوات (SWOT) و ماتریس داخلی و خارجی (IE) را تشکیل داده ایم. در مرحله تصمیم گیری با استفاده از ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) گزینه های مختلف استراتژی شناسایی شده در مرحله تطبیق و مقایسه، مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفته و بهترین استراتژی برای فروشگاههای زنجیره ای شهروند انتخاب شده است.


دانلود با لینک مستقیم


تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای شهروند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد