مطالعات نشان داده ویژگیهاومهارتهای مورد نیاز کارآفرینی ازطریق آموزش افزایش می یابد ا ز این رو در حال حاض ر
آموزش کارآفرینشی به یکی از مهمترین و گستردهترین فعالیتهای مراکزآموزشی دنیاتبدیل شده است امروزه تئوریهای
آموزش ویادگیری که اساتید دانشگاهها درتدریس کارآفرینی مورد استفاده قرار می دهند به دودسته اند .دسته اول تدریس
به صورت سنتی واز طریق انتقال محتوا به دانشجویان بصورت نظام مند وپوشش دادن سرفصل دروس ودسته دوم تدریس به
صورت روش یادگیری دانشجو محور.مادراین مقاله به بررسی میزان تاثیرروش یاددهی دانشجو محور در آموزش وتدریس
درس کارآفرینی درآموزشکده های فنی حرفه ای کرج پرداخته ایم و نتایج عملک رد دوروش آموزشی رابراساس میزا ن
رضایت اساتیدودانشجویان با یکدیگر مقایسه نموده ایم. نتایج این تحقیق نشان می دهد میزان رضایت درآموزش ویادگیری
روش دانشجومحورنسبت به روشهای سنتی موجود افزایش قابل توجهی داشته است.
تأثیر روشهای تدریس دانشجومحور و اثر آن برآموزش کارآفرینی