پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2 C (با رویکردی بر پارامترهای مؤثر در پذیرش تبلیغات از طریق پیام کوتاه در قصد مدیریتی شرکت ها در شهر مشهد)
به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
در این تحقیق به بررسی فاکتورهای مؤثر بر قصد مدیریتی شرکتها در پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه پرداخته می شود.
جامعه آماری این تحقیق را شرکتهای فعال در شهر مشهد، چه در بخش کالاهای بی دوام و بادوام و چه در بخش خدمات تشکیل داده است؛ البته در این بین، شرکتهای فعال در بخش کالاهای صنعتی و خدمات عمومی به دلیل مخاطبین بسیار خاص، از تحقیق حذف شدهاند. در این تحقیق از 200 شرکت بر اساس واریانس به دست آمده از نمونه گیری دو مرحله ای و ضریب اطمینان 95 درصد، نمونه گیری به عمل آمد.
تحلیل آماری تحقیق، با استفاده از نرم افزار کاربردی SPSS انجام گرفت و منجر به قبول و رد فرضیههای تحقیق گردید که مدل نهایی تحقیق را از آن می توان استخراج نمود.
با بررسی تحقیقات گذشته و ادبیات موجود در رابطه با موضوع تحقیق، 5 فاکتور موثر بر قصد مدیریتی شرکتها در پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه شناسایی گردید که عبارتند از بازاریابی بر پایه مکان، تأثیر ساخت برند، هزینه تبلیغات، میزان مهم و جدی تلقی شدن پیامها از سوی مخاطبین و مفاهیم مربوط به امنیت و حریم خصوصی که با توجه به یافته های تحقیق 4 عامل اول با متغیر مستقل تحقیق یعنی قصد مدیریتی شرکتها رابطه مستقیم داشته و عامل آخر با متغیر مستقل رابطه منفی دارد.
پایان نامه معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2 C