فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه ارشد تربیت بدنی - توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ بافرمت word

اختصاصی از فایلکو پایان نامه ارشد تربیت بدنی - توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ بافرمت word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه ارشد تربیت بدنی - توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ بافرمت word


پایان نامه ارشد تربیت بدنی - توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی  براساس نظریه هرزبرگ بافرمت word

فهرست مطالب

عنـوان

صفحه

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه.................................................................................................................................................................. 2

بیان مساله......................................................................................................................................................... 3

ضرورت و اهمیت تحقیق................................................................................................................................ 5

اهداف تحقیق..................................................................................................................................................... 6

فرضیه های تحقیق........................................................................................................................................... 7

پیش فرض های تحقیق.................................................................................................................................... 7

محدودیت های تحقیق..................................................................................................................................... 8

تعریف وازه ها.................................................................................................................................................. 8

                                

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

ادبیات تحقیق................................................................................................................................................ 11

نگرشهای مدیریت به انگیزش...................................................................................................................... 12

ـ رویکرد کلاسیک......................................................................................................................................... 12

ـ رویکرد نئوکلاسیک................................................................................................................................... 13

ـ رویکرد اقتضایی........................................................................................................................................ 14

نگرشهای روانشناختی در زمینه انگیزش.................................................................................................. 15

ـ نظریه لذت طلبی.......................................................................................................................................... 16

ـ نظریه غرایز................................................................................................................................................. 16

ـ نظریه تقویت................................................................................................................................................ 16

ـ نظریه شناخت.............................................................................................................................................. 17

نظریه های انگیزشی...................................................................................................................................... 17

الف) نظریه‌های فعال‌سازی انگیزش............................................................................................................ 17

ـ نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو........................................................................................................ 18

ـ نظریه دو جنبه‌ای انگیزش......................................................................................................................... 20

ـ نظریه دوعاملی انگیزش............................................................................................................................ 21

ـ نظریه لذت‌گرایی مک‌ کللند........................................................................................................................ 22

ـ نظریه‌ نیازهای زیستی، تعلق و رشد....................................................................................................... 23

ب) نظریه‌های فرایندی................................................................................................................................... 24

ـ نظریه انتظار و احتمال................................................................................................................................ 24

ـ نظریه برابری............................................................................................................................................... 25

عنـوان

                                                                             صفحه

 

ـ نظریه هدف‌گذاری....................................................................................................................................... 25

ـ نظریه تقویت و اصلاح رفتار.................................................................................................................... 26

نظری تفصیلی بر تئوری هرزبرگ............................................................................................................. 27

پیشینه تحقیق.............................................................................................................................................. 30

جمع بندی....................................................................................................................................................... 36

                                

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

مقدمه............................................................................................................................................................... 39

روش تحقیق................................................................................................................................................... 39

جامعه اماری................................................................................................................................................... 39

متغیرهای تحقیق............................................................................................................................................ 39

ابزار اندازه گیری........................................................................................................................................... 40

روایی و پایایی پرسشنامه........................................................................................................................... 42

نحوه امتیاز گذاری پرسشنامه.................................................................................................................... 42

روش جمع آوری اطلاعات........................................................................................................................... 43

روشهای آماری............................................................................................................................................. 44

 

فصل چهارم :  تجزیه و تحلیل آماری

مقدمه............................................................................................................................................................... 46

توصیف اماری داده ها................................................................................................................................. 46

تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها............................................................................................................... 52

 

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

خلاصه تحقیق................................................................................................................................................ 57

بحث و نتیجه گیری....................................................................................................................................... 59

پیشنهادهای تحقیق

الف- پیشنهادات برخاسته از تحقیق........................................................................................................... 71

ب- پیشنهادات برای تحقیقات بعدی.......................................................................................................... 73

منابع و مأخذ.................................................................................................................................................. 75

 

فهرست جداول

 

عنوان ............................................ صفحه

جدول 1- مفروضات نظریة x و y درباره انسان............ 21

جدول 2- فراوانی و درصد پاسخگویان براساس جنسیت....... 46

جدول 3- فراوانی و درصد پاسخگویان براساس نوع استخدام. 47

جدول 4- فراوانی و درصد پاسخگویان براساس مدرک تحصیلی.. 47

جدول 5- فراوانی و درصد پاسخگویان براساس سن.......... 48

جدول 6- فراوانی و درصد پاسخگویان براساس سوابق ورزشی. 48

جدول 7- فراوانی و درصد پاسخگویان براساس سنوات خدمت.. 49

جدول 8- میانگین و انحراف معیار هرکدام از انگیزنده‌ها... 50

جدول 9- میانگین و انحراف معیار هرکدام از عوامل بهداشتی.. 51

جدول 10- نتایج آزمون تی مستقل مربوط به جنسیت در مورد عوامل انگیزش  52

جدول 11- تجزیه و تحلیل داده ها در مورد عوامل انگیزنده معنا دار  53

جدول 12- نتایج تحلیل واریانس مقایسه سطوح مختلف تحصیلی با عوامل ایجاد انگیزش 53

جدول 13- نتایج تحلیل واریانس مقایسه سوابق مختلف خدمت با عوامل ایجاد انگیزش 54

جدول 14- نتایج تحلیل واریانس مقایسه سطوح مختلف سنی با عوامل ایجاد انگیزش    55

فهرست اشکال

  عنوان ............................................ صفحه

شکل 1- تحولات تاریخی نگرش مدیریت و روانشناسی به انگیزش. 17

شکل 2- طبقه بندی سلسله مراتب نیازهای مازلو.......... 19

شکل 3- فرایند انگیزش از طریق ارضای نیازها........... 20

شکل 4- الگوی ساده انتظار............................ 25

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه ارشد تربیت بدنی - توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ بافرمت word
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد