![دانلود دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها](../prod-images/346912.jpg)
دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها
الف _ تشکیلات
فراهم آوردن موجبات برقراری نظام مطلوب در امر سازماندهی، تعیین وظایف و مسئولیتها و بهبود سیستمها و روشهای انجام کار در واحدهای ستادی حوزه مرکزی سازمان و ادارات و واحدهای ثبتی در مناطق مختلف کشور در جهت تحقق اهداف و حسن اجرای وظایف محوله به سازمان
• مطالعه مداوم و مستمر در تشکیلات و وظایف و روشهای انجام کار سازمان به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدهای مختلف و جلوگیری از تداخل، تعارض و یا تکرار وظایف و مسئولیتهای سازمانی در واحدهای مذکور
• بررسی مستمر در وظایف و حجم کار و اهداف سازمان و عنداللزوم وظایف جدید واگذاری منبعث از قوانین و مقررات موضوعه و تأمین و تدارک تشکیلات مناسب و لازم حسب مورد
دانلود دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها