موضوع فارسی : پیشنهاد یک مدل موفقیت اتحاد اجتماعی از دیدگاه بازاریابی رابطه: مطالعه فراتحلیلی از مبانی نظری
موضوع انگلیسی : Proposal of a social alliance success model from a
relationship marketing perspective: A meta-analytical study of the theoretical foundations
تعداد صفحه : 16
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2014
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
همکاری بین شرکت ها و سازمان های غیر دولتی (NGO ها) تبدیل شده اند به طور گسترده ای مکانیزم برای همکاری در پرداختن به مسائل پیچیده اجتماعی، به تصویب رسید
هدف آن استفاده از دو نوع منطق سازمانی برای تولید متقابل
ارزش. بسیاری از این اتحاد اثبات رسانده اند به ناموفق، با این حال. برای کمک به مدیران بهبود
احتمال موفقیت از روابط همکاری خود، نویسنده پیشنهاد یک موفقیت
مدل از فرآیندهای کسب و کار همکاری سازمان غیردولتی بر اساس تئوری بازاریابی رابطه. انها همچنین
تجزیه و تحلیل مبانی نظری فرضیه مدل را از طریق یک مطالعه متا تحلیلی از
ادبیات موجود.
کلمات کلیدی: مدل موفقیت.
ارتباط
بازاریابی؛
متا آنالیز؛
اتحادهای اجتماعی
دانلود مقالات ISI پیشنهاد یک مدل موفقیت اتحاد اجتماعی از دیدگاه بازاریابی رابطه: مطالعه فراتحلیلی از مبانی نظری