موضوع فارسی :مدل سازی فضای مشترک با ترافیک چند با استفاده از روش نیروی اجتماعی چند لایه
موضوع انگلیسی :Modeling of shared space with multi-modal traffic using a multi-layer social force approach
تعداد صفحه :11
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
در زمینه طراحی جاده ترافیک، رویکرد فضای مشترک با هدف توسعه جاده ها از زیرساخت ترافیک صرف به فضاهای عمومی، تعامل قانع کننده بالاتر بین کاربران جاده ها است. در این مقاله ما توسعه اصول برای یک ابزار میکرو شبیه سازی بر اساس مدل نیروی اجتماعی، به نمایندگی از حرکت از کاربران جاده در چنین طرح بندی. کار با رفتار مشاهده شده از کاربران در یک تقاطع عابر پیاده پسند در شهرستان برانشویگ (D)، یک مدل ساختاری چند لایه توسعه داده شده است، که در آن هر یک از لایه تعیین شده است که مسئولیت رسیدگی به موقعیت های مختلف، از جنبش های فشار به تعامل کاربر در موقعیت های شلوغ. نمودار دید و برآورد clothoid برای طراحی مدار از کاربران جاده برای جنبش جریان آزاد استفاده می شود. علاوه بر این، افزایش از کلاسیک مدل نیروی اجتماعی است به منظور مدل دوربرد رفتار اجتناب از برخورد ارائه شده است. در نهایت، چارچوب شبیه سازی افزایش یافته است که توسط دو سناریو مشاهده، که شامل درگیری های مختلف بین پیاده و اتومبیل تایید شده است.
دانلود مقاله ISI مدل سازی فضای مشترک با ترافیک چند با استفاده از روش نیروی اجتماعی چند لایه