فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI تولید به عنوان یک سرویس-از E-کار و سرویس گرا معماری به ساخت ابر پارادایم

اختصاصی از فایلکو دانلود مقاله ISI تولید به عنوان یک سرویس-از E-کار و سرویس گرا معماری به ساخت ابر پارادایم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :تولید به عنوان یک سرویس-از E-کار و سرویس گرا معماری به ساخت ابر پارادایم

موضوع انگلیسی :Manufacturing-as-a-Service―From e-Work and Service-Oriented Architecture to the Cloud Manufacturing Paradigm 

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

 

پس از تثبیت خط تولید کلاسیک، چند ترتیبات دیگری اند و تجربه مدل برای کشف ویژگی های در حال ظهور مانند غیر خطی، یکپارچه سازی، انعطاف پذیری، و عدم تمرکز به موجب فن آوری holonic و بر اساس عامل. همه این تحول نشان دهنده تکامل قابل توجه در سیستم های تولید و ظهور یک فرهنگ در همه جا معرفی شده توسط E-کار و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) پشتیبانی می شود. با این حال، یک تغییر پارادایم جدید در حال ظهور در تولید وجود دارد: تمایل به حرکت از / تولید گرا تولید محصول سنتی به سرویس گرا ساخت. چنین گرایش است که در کار علمی و همچنین در تصمیم گیری های مدیریت امروز گسترش یافته است. این مقاله به طور خلاصه بررسی و تجزیه و تحلیل ائتلاف در حال ظهور بین مشترک E-ساخت و معماری سرویس گرا (SOA) به سمت تشکیل یک الگوی تولید جدید متشکل از یک ابر از خدمات است که مفهوم تولید به عنوان یک سرویس فعال (MAAS ).


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد