فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد شرح مذاکرات شبیه سازی شده کنفرانس 1999

اختصاصی از فایلکو تحقیق در مورد شرح مذاکرات شبیه سازی شده کنفرانس 1999 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 24

 

شرح مذاکرات شبیه سازی شده کنفرانس 1999

P.A.Farrington, H.B.Nembhand, D.T.Sturrock, and G.W.Evans, eds

مقصود مخصوص شبیه سازی الگوی بهره وری ساختمان تونل

K.C. Er

Siri Fernandi

مدیریت دارایی و عمومی کارهای سرویس فاضلاب

14 323-115 Avenue

Edmonton AB CANADA T5M 388

Simman M.AbouRizk

Janaka Y.Ruwanpara

قسمت داخلی و محیطی مهندسی

220 داخلی / برقی ساختمان مهندسی دانشگاه آلبرتا

Edmontom AB CANADA T6G2GT

خلاصه

سودمندی ساختمان پروژه ای کامل است که دست یافتهایی برای شبیه سازی کاربرد آن در ساختمان این مقاله شرح و توصیفی است که مقصود خاص آن الگوی شبیه سازی تونل سازی است برای گسترش مبناهایی که در طرح تونل سازی انجام داد، قسمت کارهای عمومی شهر ادمونتون برای حفاظ تونل با ماشینهای حفار. عملکرد تونلها و شرح آنها، سپس الگوی تونل و اجزای آن نشان داده شده در نتیجه احداث برای الگویی با استفاده از نمایش داده و امتحان الگو و تحلیل ساختمان قومی و جریان آنها که ارائه شده. در آخرین تزیین الگوی تونل هستند چیزهایی که بطور خلاصه شرح داده شده است.

مقدمه

امروزه مراکز شهرها هستند در حال منازعه با فواصل همچون ازدحام ترافیک و کم کردن سطح خای خالی و افزایش درخواست برای سازماندهی آنها . در نتیجه، گسترش شهر می بایست با توسعه دادن و بهره بدن از تونلهای متناوب و بیشتر است. تونلها می توانند در موارد و کارهای متنوعی بکار گرفته شوند شامل متروها، کاربرد در راهروهای سرپوشیده و راههای فاضلاب معمولاً در اصطلاح، تنول سازی می تواند شرح داد. محل حفاری در یک محدودة وسیع واقع در زیر زمین در بخش کارهای عمومی شهر ادمونتون (CE) انجام داد. بیشمار پروژه تنول سازی در مدت پنج دورة ده ساله CE شروع کرد به توسعه نظریه فنی در تونل سازی در مدت کوتاه در سال 1950 شروع کرد با تونل سازی دستی. در سال 1965 یک تونل بدون حفاظ ساخت توسط ماشین حفار (TBM) (همچنین نامیده می شود: عنکبوت خال سیاه). بعد از ده سال CE خریداری کرد اولین ماشین TBM حفاظ دارنده و بعداً دوباره خریداری کرد چهار تا دیگر از آنها. استفاده از TBM بالا می برد توانایی ساختمان تونلهای TBM را با حفاری به بزرگی و ضخامت 8/6 متر. این مقاله توضیح می دهند مدلها و تحلیل در محل تونلسازی برای حفاظ کردن تونل توسط ماشینهای حفار و استفاده از الگوی هدف مخصوص تونل با این طرح. مدل بنیان گذاشته مخصوص قصد شبیه سازی مفهومهای شرح داده شده در آبوریزیک و هجر (1998).

ساختمان تونل در استفاده از TBM

پروژه های تونل سازی با استفاده از TBM حفاظ کننده شامل فعالیتها و مراحل زیر است:

1-حفاری و پشتیبانی در کارهای بدنه

2-حفاری و پشتیبانی در برش زیرین و عقب تونل

3-حفاری در تونل

4-خاک مقابل برای جلو تونل

5-بالا بردن خاک در مرحله فرو شدن و آسیاب کشتن

6-خط کشی در تونل

7-توسعه دادن سرویسهاع و دنبال کردن خط ریل

8-حفاری و پشتیبانی در برداشت بدنه

بجز برای فعالیتهای مراحل 1 و 2 و 8 در بالا، اینها در کار چرخه ی ساختمان یک تونل تکرار می شوند. هدف از پیش نقشه کشی تهیه کردن کمترین چیزهای نیازمند در طول وقوع کار درست و کامل ساختمان است. هدف از رفع کردن زمان انتظار بهینه سازی وسایل و کار ساختمان است.

پیشرفت در عملکرد تونلسازی بستگی دارد به پیشروی فعالیتهای تونلسازی که بین کارهای بدنه و سطح مقابل آن است. برای امر بهینه سازی عملکرد تونلسازی، تمامی فعالیتها باید هماهنگ با هم باشند تا کمترین تأخیر وجود داشته باشد بین هر کدام از وقایع تا آخر.

حفاری در تونلهای با نوعی از ماشینهای سپردارنده مولز انجام می پذیرد. سپرها تأسیس می شوند بطور موقتی برای پشتیبانی برای بخشهای جلوی تونل و اطمینان منطقه کار برای گروه وجود دارند و نوع ماشینهای حفار: ماشینهای سپردار جلوباز و ماشینهای سپردار جلو بسته. ماشینهای جلوباز ماشینهایی هستند که عموماً بکار گرفته یم شوند در خاکهای محکم با پایداری و استحکام غیرقابل ملاحظه . در حالت و وضعیت خاکهای رونده مثل رسوبی یا شنی، یک ماشین جلوبسته سپردار استفاده می گردد. یک ویژگی مهم در TBMها سرعت حفاریشان بستگی دارد به حالت خاک و میزان قدرت موتور (اسب بخار) TBM. دیگر خاصیت مهم که در حرکت طولانی است که تعیین یم کند که اغلب، TBM احتیاج دارد که دوباره خاموش و آغاز بکار کند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد شرح مذاکرات شبیه سازی شده کنفرانس 1999

تحقیق نظریه برونر 10ص

اختصاصی از فایلکو تحقیق نظریه برونر 10ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 13

 

نظریه برونر

جروم برونر یکى از روانشناسان آمریکاست که در زمینهٔ یادگیرى شناختی، بویژه دربارهٔ فعالیت آموزشى و کلاس، به مطالعه و تحقیق پرداخته است. او صاحب نظریهٔ یادگیرى اکتشافی (discovery learning) است. برونر بیشتر به مطالعهٔ فرایند یادگیرى در کلاس درس مى‌پردازد و به مطالعهٔ یادگیرى حیوانات از جمله موش، میمون و پرندگان کمتر رغبت نشان مى‌دهد. او دیدگاه‌هاى خود را در کتابى به نام به سوى یک نظریهٔ آموزشى (Toward a Theory of Instruction) مطرح کرده است. وى معتقد است که نظریات آموزشى باید جوابگوى این سؤال باشند که چگونه مى‌توان بهتر و بیشتر آموخت، نه آنکه تنها به توصیف و تشریح یادگیرى بپردازند. به اعتقاد او، شاگردان را نباید در برابر دانسته‌ها قرار داد، بلکه باید آنان را با مسأله روبرو کرد تا خود به کشف روابط میان امور و راه‌حل آنها اقدام کنند. برونر مى‌گوید: برنامه باید به قدرى منظم و سازمان یافته باشد که شاگرد را به فعالیت وادارد؛ زیرا اگر ما پاسخ را مستقیماً در اختیار شاگردان قرار دهیم، آنان را به کتاب و معلم متکى مى‌سازیم و سبب مى‌شویم که از خود کوششى نشان ندهند و در نتیجه، رضایت‌خاطر از یادگیرى به دست نیاورند و انگیزه‌هاى یادگیرى در آنان تضعیف شود.

رشد ذهنى از دیدگاه برونر

برونررشد ذهنى کودک را به یک‌سرى گام‌هاى پیاپى (A series of stairsteps) که هر کدام داراى قابلیت‌هاى معینى است، تشبیه مى‌کند که رشد هر یک از این قابلیت‌ها پیش‌نیاز (Prerequisite) رسیدن به گام بالاتر است. محیط‌هاى متفاوت در تسریع و کند کردن این گام‌ها نقش مؤثرى دارند. بنابراین، اختلاف‌نظر دو دانشمند در میزان تغییرى است که از محیط حاصل مى‌شود. پیاژه عقیده داردکه تغییر به مقدار متوسط حاصل مى‌شود، در حالى که برونر به عظمت این تغییر اعتقاد دارد.

برونر علاوه بر تأکید نقش محیط، مى‌خواهد تغییراتى در این نقش به‌وجود آورد، جائى که پیاژه فقط ناظر به رشد در مراحل مختلف بوده و مى‌خواهد شواهدى از ادراک کودک در این مراحل به‌دست آورد. هدف کوشش‌هاى برونر این است که فهم کودکان را فزونى بخشیده و حرکت آنها را در طى این مراحل تسریع نماید.

با وجودى که برونر معتقد است تغییرات آشکار تفکر کودک یکى در زمانى است که او صحبت کردن را مى‌آموزد و تغییر دیگر در ۵ تا ۷ سالگى و سومین تغییر آشکار در آغاز دورهٔ نوجوانى به‌وجود مى‌آید، معهذا مى‌گوید مراحل متوالى رشد ذهنى کودک به‌طور روشن با سن او ارتباط ندارند. این نکات با سنین موردنظر پیاژه براى انتقال از مرحله‌اى به مرحلهٔ دیگر، تقریباً مطابقت دارند.

او روش‌هاى پیاژه را به‌صورت‌هاى گوناگون ضمن پاره‌اى از کارهاى خویش در هاروارد به‌کار برده است. به‌طور مثال، آزمایش پیاژه را دربارهٔ ابقاء ذهنى کمیّت بدین‌صورت تکرار نمود که پردهٔ کوتاهى بین کودک و لیوان‌ها قرار داد تا فقط قسمت فوقانى لیوان‌ها قابل رؤیت باشند.

او یک لیوان نیمه پر از آب رنگى و یک لیوان خالى بزرگتر از لیوان قبلى را به کودک نشان داد. سپس تمام محتواى لیوان کوچک را در پشت پردهٔ داخل لیوان بزرگتر ریخت. کودکان قسمت فوقانى لیوان را که آب به داخل جریان داشت، مشاهده مى‌کردند. لیکن به سبب وجود پرده، قادر به دیدن ارتفاع آب در داخل لیوان نبودند. وقتى دربارهٔ تساوى مقدار آب داخل لیوان با مقدار قبلى از کودکان سؤال شد، نصف کودکان چهار ساله و تقریباً تمام کودکان دیگر جواب صحیح دادند.

سپس او پرده را کنار زده و سؤال خود را دربارهٔ تساوى مقدار مایع تجدید کرد. وقتى کودکان چهار ساله عملاً ارتفاع آب را که در لیوان بزرگتر پائین‌تر از لیوان قبلى بود دیدند، عقیدهٔ خود را عوض کردند و اظهار داشتند که میزان آب کمتر شده است. لیکن کودکان بزرگتر همان جواب قبلى را دادند. کودکان چهار ساله به سبب بستگى به ادراک (Perception-Bound) خود، تحت تأثیر ظاهر امر قرار گرفته بودند. کودکان بزرگتر و افراد بالغ در برابر ظاهر فریبندهٔ این آزمایش نوعى مصونیت در خود به‌وجود مى‌آوردند.

طبیعت این مصونیت چه بوده و از کجا به‌وجود آمده است؟ توضیح برونر دربارهٔ این مطلب بستگى به این نظریهٔ او دارد که انسان در فرآیند تجسم از سه نظام متفاوت استفاده مى‌کند: یکى ضمن عمل، دیگرى از راه تصویرهاى بصرى (Visual images) و بالاخره از طریق به‌کار بردن علائم. بزرگسالان به آسانى قادر هستند از یک وسیله به وسیلهٔ دیگر متوسّل شده و یا به اقتضاء موقعیت از ترکیب هر سه آنها استفاده به‌عمل آورند. لیکن کودکان از این توانائى برخوردار نیستند.

از آنجائى که نظام علائم سخت‌ترین و بغرنج‌ترین فرآیند تفکر است، لذا کودکان به دو نظام اولی، متوسل مى‌شوند.

در آزمایش از آنجائى که کودکان نمى‌توانستند بیشترین قسمت لیوان را مشاهده کنند، لذا تصور بصرى که معمولاً براى آنها اولویت دارد، از کار افتاده بود. در نتیجه به‌طورى‌که برونر عقیده دارد، آنها نظام علائم (Symbolic system) را به‌کار بردند تا نمایشگر آب غیرقابل رؤیت باشد و بدین‌وسیله توانستند مسئله را در ذهن خود حل نمایند.

برونر چنین تفسیر کرد که وقتى پرده کنار برود، نظام علائم کودک که هنوز ضعیف است، تحت تأثیر آنچه که به چشم مى‌بیند از بین مى‌رود. مصونیت کودکان بزرگتر ناشى از پیشرفت کافى نظام علائم است، به‌طورى‌که آنها قادر هستند در برابر خطاى چشم (Optical illusion) مقاومت کنند.

علائم که اساساً نوعى رمز و یا کوتاهترین راه نشان دادن اشیاء هستند، احتمالاً انواع گوناگونى دارند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق نظریه برونر 10ص

دانلود تحقیق کامل درباره سیستم های تجاری Sql 81 ص

اختصاصی از فایلکو دانلود تحقیق کامل درباره سیستم های تجاری Sql 81 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 81

 

استاد: جناب آقای رفیعی

سیستم های تجاری Sql

طراحی و پیاده سازی

مدیریت

1) Design and Implementation

2) Administrator

بانکهای اطلاعاتی به دو دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

1) Desktop Access-paradox, foxpro-Dbase

2) client/server sql-oracl/

مدل Desktop برای کامپیوتهای single پیش بینی شده است. به این شکل که برای یک مجموعه کوچک که با حجم زیادی از اطلاعات روبرو نیست می تواند نیاز ما را برطرف کند.

بانکهایی مانند Access شاخص ترین عضو خانواده Desktop به حساب می آید. در این نوع از بانکهای اطلاعاتی، بانک اطلاعاتی ساخته شده بر روی یک hard قرار گرفته و برای دیگران قابل دسترسی می‌باشد. اگر بخواهیم برای کاربران مختلف که در این سیستم کار می‌کنند محدودیت های دسترسی تعریف کنیم با مشکل مواجه خواهیم شد چرا که گزینه های امنیتی در آن نسبت به مدل client/server بسیار بسیار ضعیف می باشد. البته در صورتیکه یک محیط شبکه داشته باشیم می توانیم فایل ساخته شده Access خود را در داخل فایل server قرار دهیم و client ها به آن دسترسی داشته باشیم.

اگر بخواهیم از این بانک که نگهدارنده اطلاعات کارگزینی کارمندان و اطلاعات حقوق و دستمزد آنها باشد. گزارشی به شکل زیر تهیه کنیم لیست کلیه کارمندان را نمایش دهید که در دپارتمان 1 مشغول کار هستند و می خواهیم جمع حقوق کارمندان این بخش را مشخص کند.

حداکثر سرعت در شکبه

این مشکلات می تواند از زوایای مختلف بوجود بیاید:

1- تمام پردازش ها در داخل client انجام می شود.

2- در این حالت نیازمند سخت افزار قوی برای client ها و وجود یک خطوط ارتباطی پرسرعت.

3- از آنجایی که هارد server قابل دسترس برای کلیه client ها می باشد امنیت اطلاعات server از بین خواهد رفت.

4- اگر در این مدل نیاز به up date کردن برخی از رکوردها داشته باشیم بعد از آنکه رکوردها به client آمدند و تعدادی از آنها up date شدند باید بر روی هارد server ذخیره گردد.

اگر در حین انجام عمل save سیستم با قطع برق مواجه گردد و یا خطوط ارتباطی قطع شوند برخی از رکوردها در فایل بانک در server ، up date شده و برخی دیگر بدون تغییر باقی خواهد ماند. هیچ راهی برای شناسایی اینکه کدام یک تغییر یافته اند وجود ندارد و نمی توان وضعیت بانک را به حالت اولیه آن برگرداند.

Select sum (Salary) From Employees

Where Dep=1

در قالب نوع client/server یکپارچگی اطلاعات تضمین می شود به این شکل که در هنگام عمل up date چنانچه برق قطع شود با روشن شدن مجدد server بررسی می شود که آیا مراحل قبلی با موفقیت به پایان رسیده است یا خیر.

برای حفظ یکپارچگی، اطلاعات sql server قبل از ثبت قطعی اطلاعات کلیه اعمال را در فایل log خود انجام می دهد.

Sql server دارای دو نوع فایل می باشد:

فایل داده با پسوند Mdf . 1) Date file

فایل تراکنش با پسوند Ldf . 2) log file

فایل های تراکنش Transaction log file

زمانیکه سیستم روشن می شود ابتدا log file مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر در فایل log با دستور commit مواجه شود یعنی کلیه اعمال قبلی به شکل کامل انجام شده اند و آماده اند برای آنکه بر روی date file نوشته شوند. در این حالت log file بر روی data file ثبت خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درباره سیستم های تجاری Sql 81 ص

molecular biology

اختصاصی از فایلکو molecular biology دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

molecular biology


molecular biology

کتاب molecular biology  یک منبع جامع زیست شناسی ملکولی به زبان اصلی شامل سر فصل های:

2.1 Purification of transcription factor NFI from HeLa cells
3.1 Eukaryotic RNA polymerases
4.1 Transcriptional regulatory proteins containing Cys2-His2
zinc fingers
4.2 Relationship of various hormone response elements
4.3 Transcriptional regulatory proteins with multiple cysteine fingers
4.4 DNA binding motifs


دانلود با لینک مستقیم


molecular biology

دانلود تعریف جنگ 31 ص

اختصاصی از فایلکو دانلود تعریف جنگ 31 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل:  Image result for word doc 

 

 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

 

تعداد صفحات : 36 صفحه

تعریف جنگ در ارائه تعریفی جامع از جنگ ابهامهای زیادی به چشم می خورد و هریک از تعاریف عنوان شده، نیازمند تفسیرند تا به درک بیشتر این مفهوم کمک کنند.
در بین دانشمندان علوم مختلف بیش از همه جامعته شناسان در ارائه تعریف جنگ آغازگر بوده اند.
البته آنان برخوردهای مسلحانه بین گروههای انسانی را مبنای تعریف خود قرار داده اند.
جنگ می تواند از نزاع بین گروههای کوچک تا مقیاس منطقه ای و حتی جهان تعمیم یابد، لذا در تعریف جامع از جنگ توجه به این نکته ضروری است.
کوینسی رایت می نویسد : «جنگ شرط قانونی است که به دو یا چند گروه متخاصم فرصت می دهد تا نزاعی را با نیروهای مسلح، احساسات مردمی، تعصبان حقوی و فرهنگهای ملی سازمان دهند» او اضافه می کند : «جنگ هنگامی آغاز می شود که دولتی نیت خود را برای توسل به آن، از طریق اعلان جنگ یا ضرب الاجل اعلام می دارد.
» کوینسی رایت علاوه بر اعتقاد به جنگ در ابعاد مختلف، به دو شرط اساسی، وجود دولتف و اعلان حالت جنگی توجه می نماید.
کلازویتس می گوید : « جنگ عمل خشونت باری است که هدفش وادار کردن حریف به اجرای خواستة ماست.
جنگ ادامة سیاست است، جنگ نه تنها خصیصة نظامی بلکه دیپلماتیک، روانشناسی و اقتصادی را نیز دارد.
» برداست کلازویتس از جنگ در سطحی وسیع و تا حدودی همه جانبه است، زیرا او جنگ را زمانی مجاز می داند که نتوان از راه دیپلماسی به هدف رسید.
در این صورت جنگ ادامة سیاست است و برای نیل به اهداف سیاسی باید از همة ابزار کمک گرفت.
فون بوگوسلافسکی جنگ را عبارت از «منازعة گروه مشخصی از انسانها، قبایل، ملت ها ، مردم یا دولت علیه یک گروه متجانس دیگر »می داند.
اپنهایم جنگ را «جدل بین دو دولت از طریق قوای نظامی، با هدف تفوق و غلبه بر دیگری و اعمال شرایط دلخواه طرف پیروز » تعریف می کند.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت، آنی فایل را دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تعریف جنگ 31 ص