فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت سازه در معماری

اختصاصی از فایلکو پاورپوینت سازه در معماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 54 صفحه

ایستهلی تارنن ادینان دانشگاه ازاد مشکین شهر سازه در معماری استاد راهنما:مهندس بابک پهلوان میثم صفری رضا خانسلطانی افشین بشاش فهرست مقدمهتاریخچه سازه معمار و مهندس دیدگاه چند معمار درباره سازه طراحی سازه معماریتقسیم بندی سازه از لحاظ نیروهای واردهارتباط طراحی سازه با هندسه تقسیم بندی سازه به لحاظ مبانی وجودینتیجه گیریمنابع Path terminal هر آنجه در دنیا وجود دارد دارای سازه ای است .
طبیعت برای عناصری که در آن خلق و رشد می کند سازه ای طراحی و فراهم کرده است .
پدیده ها در دنیا برای رسیدن به اهدافی به وجود می آیند. و برای رسیدن به این اهداف باید شرایط لازم برای تحقق این هدف را داشته باشند .
یک تخم مرغ نیاز به پوسته ای نیمه سخت دارد تا بتواند محتویات درونی خود را نگاه دارد ، پوسته ای که باید مستحکم و قوی باشد ، آن را نیم توان با وارد کردن فشار در راستای محور طولی اش شکست ، از طرفی باید به اندازه ای ضعیف باشد تا جوجه بتواند آن را بشکند و از آن خارج شود .
در طبیعت نمونه های بسیار جالبی برای این موضوع می توان پدا کرد.
مقدمه : یک درخت نمونه ای است که سازه ای بسیار کامل تر پیشرفته تر از یک هواپیما و یا یک میکروچیپ (ریزتراشه) را دارد .
زیرا که آنها بدون آسیب دیدگی مکرراً به هر سمتی خم می شوند و دوباره به شکل اولیه برمی گردند .
درختان الیاف چوبی پیش تنیده ای هستند که در اثر کشش و فشاری که بر مقطع آن وارد می شود را توسط تنش های کششی و فشاری داخل جبران می کند .
ایا طبیعت به ما نمی آموزد که چگونه به همین روش ها ساختمان هایی با انعطاف پذیری زیاد بسازیم ، تا علاوه بر تأمین پایداری و تعادل نیازهای معماری و زیباشناسی آن را نیز تأمین کند؟
(1) الهام از گیاهان آوندی در طراحی سازه ساختمان (1) معمار+مهندس =ساختار ص 3 وانسان طبیعت معماری ص 139 از دوره پیایش اولین سکونت گاه ها ، همواره سازندگان آنها ، راهکارها، شیوه ها و مصالح جدید را برای ساختمان ها و ترکیب سازه ها با معماری به منظور رسیدن به راه حل هایی بدیع و نو، اختراع کرده اند .
از زیگوارت ، چغازنبیل که بهترین نمونه هنر معماری است که بر بنیاد طاق قوسی در دنیای باستان شکل گرفته تا بزرگترین گنبد آجری جهان با سازه ای خارق العاده متناسب با موقعیت زمانی خود طراحی و ساخته شده اند تاریخچه سازه : .
تکامل و رشد فناوری در ساخت مصالح و ابداع سازه ها این امکان را به هنرمندان و معماران در خلق فرمها و فضاهایی دلخواه با توجه به موضوع پروژه را داده است .
این ابداع در دوره های مختلف آثار معماری بزرگی را به جای گذاشته است از نمونه های بارز آن ابداع کمان و ساروج بود که توانست از ضخامت دیوارها بکاهد و فضای بیشتری را پوشش دهد .
این روش رو به رشد در قرن 19 میلادی (اوایل قرن 20) سرعت بیشتری به خود می گیرد ، با ایجاد ساختار فولادی برای بناها و بوجود آمدن ماده جدیدی به نام سیمان و شکل گیری بتن که از جمله عوامل تأثیرگذار در شکل گیری سبک مدرن در معماری م

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت سازه در معماری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد