فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت نظم در طبیعت

اختصاصی از فایلکو پاورپوینت نظم در طبیعت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 28 صفحه

نظم در طبیعت مسلما در آفرینش زمین و درپی هم آمدن شب و روز برای خردمندان نشانه هایی است سوره ال عمران آیه 190 نظم عبارت است از: همبستگی، هماهنگی و همکاری میان اجزای یک مجموعه یا دستگاه واحد در راه برآوردن یک هدف یا غایت مشخص، به گونه ای که هر جزء، مکمل مجموعه باشد و بدون آن مجموعه اثر کامل خود را نداشته،دیگر نتواند آن هدف را بر آورد.
حواس، از چیزهایی لذت میبرند که از تناسب لازم برخوردار باشند.
توماس آکونیاس ریاضیات و طبیعت پیچهای درون محفظه ای در صدفهای حلزونی ییچهای لگاریتمی است. مارپیچهای لگاریتمی که معمولا در طبیعت یافت میشود در برخی صدفهای دریایی، شاخ حیوانات، ساختارهای گیاهی، شکلهای رشد و حتی در طرح های پرواز بعضی از حشرات هنگام نزدیک شدن به روشنایی دیده شده جوانه زدن برگ های تازه گیاه دارای تناوبی است که همیشه بر حسب یکی از کسرهای ریاضی است.
تشابه و ریتم یکی از عوامل ایجاد نظم در طبیعت تشابه می باشد. ساده ترین تشابه، تشابه متقارن است.
هر گاه عناصر متشابه تکرار شوند، بصورت ریتم در می آیند فرمهای ریتمیک ریاضی درطبیعت تشابه در طبیعت بسیار است، اما یک گوناگونی پیچیده هم هست.
در این حالت قسمت های کوچک یک جسم به قسمت های بزرگ تر آن شبیهند مطالعه ریاضی شکلهای همانند و ارتباط آنها با اشکال طبیعی در مضمونی با عنوان هندسه فرکتال در طبیعت توسط ریاضی دانی به نام مندلبرت در سال 1977 معرفی شد.
هندسه فرکتالی فرکتال شیئی است که دارای سه ویژگی باشد در مقیاس میکروسکوپی بسیار پیچیده باشد دارای خاصیت خود متشابهی باشد بعد آن صحیح نباشد فرکتالهای معروف برف دانه کخ مثلث و فرش سرپینسکی مجموعه کانتور مجموعه ژولیا فرکتال مندلبرت هنر طبیعت خلاقیت از دید روانکاوان ضمیر آگاه نمیتواند چیزی بیافریند. مدتی که طول میکشد ضمیر نا خود آگاه چیزی بیافریند را دوران نهفتگی مینامند. ضمیر ناخودآگاه که کلید آفرینش است را تکرار تجربه کودکانه می دانند. بیونیک بیونیک هنر بکار گرفتن دانش سیستمهای زنده است برای حل مسائل فنی ماشین پرنده داوینچی لئوناردو داوینچی از اولین کسانی بود که با مطالعه روی اندام پرندگان دست به ساختن ماشینی پرنده زد.
بال های ماشین از خفاش و پرندگان بزرگ ملهم شده و در قسمت داخلی به بدن شخص ثابت میگردیده، در حالیکه قسمت خارجی، متحرک بوده و توسط کابل هایی کنترل میشده است.
نمونه های الهام از طبیعت مطالعه روی پوست دولفین برای ساختن بدنه کشتی الهام گرفتن ازحس گرمای طبیعی موجودات زنده مانند مار زنگی در ساخت مکانیسم های حسی مادون قرمز در ردیاب ها بعضی از حیوانات مانند گربه ماهی پاراسیلوروس پیش از وقوع زلزله، از وقوع آن با خبر میشوند که از آن میشود در ساخت دستگاه های پیش بینی زلزله استتفاده کرد. معماری جانوران معماری جانوران از روی غریزه بوده و اندیشه در آن جای ندارد.
با این وجود کاملا با محیط اطراف خود مطابقت دارد.
عوامل موثربر معماری جانوران فرایند تولید مثل فرایند زندگی تغذیه مصالح برخی از مصالح خود استفاده میکنند و بسیاری از چسباننده ها و مواد ساختاری را خود تولید میکنند. برخی از مصالح بومی استفاده میکنند برخی از سازه های موجود در طبیعت استفاده میکنند سازماندهی فضایی کندوی زنبور عسل سازماندهی فضائی بطور ک

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت نظم در طبیعت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد