فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسایی روستا

اختصاصی از فایلکو شناسایی روستا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شناسایی روستا


شناسایی روستا

کار آموزی فنی با فرمت    Doc       صفحات      21

موقعیت جغرافیایی :

روستای هلالی از روستاهای دهستان ریوند واقع در بخش مرکزی شهرستان نیشابور می باشد فاصله این روستا تا شهر حدود 5 کیلو متر می باشد که ارتباط آن با نیشابور از طریق جاده ای است که از خیابان کشتارگاه قدیم به سی متری متصل می شود که این جاده از راه آهن می گذرد و از سوی دیگر به جاده سبزوار تمام می شود .

موقعیت روستا نسبت به شهر و روستای اطراف :

  • از شمال به راه آهن و شهر نیشابور

-  از جنوب به کالشور

- از غرب به جاده ی سبزوار و روستای حکیم آباد

- از شرق به قسمتی از کال شور و روستای همت آباد

 بررسی منابع تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی روستا :

بر اساس اطلاعات بدست آمده از اهالی روستا و شورای روستا آب شرب مورد نیاز اهالی روستا از طریق دو حلقه چاه عمیق که یکی در بخش قدیم و دیگری در بخش جدید قرار گرفته است تأمین می شود آب چاه به مخزن ریخته و از مخزن توزیع می شود در ضمن این آب تأمین کننده آب روستاهای اطراف می باشد .

روستای مورد نظر از نظر تأمین آب کشاورزی دچار مشکل و کمبودهایی است منبع آبیاری اراضی کشاورزی روستا یک رشته قنات است که مظهر آن در رشته کوه های بینالود می باشد .

 علت شکل گیری روستا :

روستا یک رشته قنات داشته که مظهر آن در بخش قدیمی روستا وجود دارد .

 وجه شمیه و سابقه تاریخی روستا :

نام روستا گرفته شده از اسم امام زاده شازده هلالی می باشد که در حدود 90 سال پیش زمین های این روستا توسط فردی به نام حاج ناظم خان خریداری شده است .

 ویژگی های انسانی :

در بسیاری از مطالعات جمعیتی در اغلب برنامه ریزی های اجتماعی و اقتصادی که به نوعی به جمعیت مر بوط می شود ، توجه به تعداد جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است  در هر برنامه ریزی امر شناخت و تغییر وتحول عددی جمعیتی ارزش و اهمیت جدی می یابد .

 تعداد و بعد خانوار :

مطالعه در تغییرات  خانوار ها  در مورد تعداد و اندازه خانوار ها تا حد قابل ملاحظه ای الگوی سازمان اجتماعی و همچنین روند های جمعیتی را روشن می سازد . به هر صورت باید توجه داشت که میانگین اندازه خانوار یک شاخص عمومی می باشد و معمولا اندازه خانوارهای گروهی کمی بیشتر از میانگین اندازه خانوارهای خصوصی است .

 


دانلود با لینک مستقیم


شناسایی روستا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد