فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- 33 اسلاید

اختصاصی از فایلکو دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- 33 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- 33 اسلاید


دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- 33 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

متخصصان اعلام حضور می کنند- ارتباط به وی وصل     
می شود. سوابق مشورت در دیتابیس ثبت می شود.

سوالات سرچ می شود و پاسخ برای مشتری قرائت می شود.

اگر سوال نبود. وارد می شود تا متخصص جواب دهد. جوابها

به مشتری بر می گردد.

وضعیت مشتری از APP استعلام و برای

مشتری قرائت می شود.  

 

1- برای هر مشتری یک پرونده در سیستم ایجاد می شود و کلیه تماسها و سوابق بصورت رکوردهای مستقل به پرونده اضافه می گردد.

2- هنگام تماس مستقیم و یا پیام مشتری،‌پرونده در اختیار پاسخ دهنده قرار می گیرد تا پاسخ گویی به مشتری بر مبنای سوابق وی صورت پذیرد.

3- نیازهای آتی مشتری ثبت می شود تا در سر رسید به مشتری تذکر داده شود.

4- سوالات مشتریان و پاسخ سازمان در یک نظام درختی ثبت می شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود می آید و سازمان دانا می شود.

     پاسخ اوپراتور به مشتری صرفا از طریق این درخت انجام می شود تا هزینه پاسخ گویی کاهش یابد.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به راحتی برای افراد امکان مدیریت ارتباط با

مشتری را بدون آشنایی با نرم افزارهای جدید فراهم می نماید. همچنین به کاربران

اجازه می دهد بدون استفاده از پشتیبان فنی به ایجاد و درج روند کار و گزارشات

بپردازند.

نرم افزار CRM با ارائه نتایج به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را از روی

آگاهی اتخاذ کرده و با اطلاع کامل به سرمایه گذاری در زمان، بودجه

 و منابع بپردازید. بعلاوه با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی

برنامه ریزی های خود را بهبود داده و به پیش بینی مسایل آتی

 فائق آیید.

 

عملکرد های اصلی CRM:

مدیریت مشتریان
مدیریت حساب
مدیریت ارتباط
مدیریت فعالیت ها
فعالیت های تلفنی
فعالیت های فکس
فعالیت های ایمیل
ملاقات ها
خدمات ملاقات ها
پاسخگویی به رقبا

 

 

ایجاد فروش های جدید

اداره سر دسته ها

نحوه کار با سردسته ها

اداره فرصتها

نحوه کار با فرصت ها

رقابت برای جلب مشتری

نحوه کار با موارد ثبت شده رقابتی

شناسایی حملات سریع

نحوه استفاده از حملات سریع

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- 33 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد