فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

توانایی کودکان در بازی

اختصاصی از فایلکو توانایی کودکان در بازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 35

 

مقدمه

زندگی بازی است و ما با زندگی بازی می کنیم . به هر یک از شیوه های زندگی انسانها که وارد شویم می بینیم هر انسانی به نوعی یک یا چند نوع بازی را انتخاب کرده است . برخی بازی هنری را انتخاب کرده اند مانند نقاشان ، مجسمه سازان ، و یا شاعران ونویسندگان که با کلمات بازی می کنند معماران با بازی به ساختن پرداخته و نتایج بازی آثار باستانی و مدرن ملل مختلف است . امروزه کامپیوتر سازان بازیها را پیشینه خود کرده اند . پیامبران نیز در سخنان الهی خود ، در هر جا درباره بازیهای زندگی نمونه هایی آورده اند .

از جمله :

- همانا زندگی دنیا : بازیچه و سر گرمی است سوره محمد / آیه 36

- بدانید که همانا بازیچه سر گرمی است سوره حدید / آیه 20

- و زندگی دنیا جز بازیچه و سرگرمی نیست سوره انعام /آیه 32

بهترین راه یاد دادن بازی کردن با آموزه هاست .

(( ویگوتسکی )) فیلسوف و روان شناس روسی بیان کرده : توانایی های کودکان ضمن بازی رشد می کند و دامنه تخیل آنها وسعت می یابد. انسانها را بازیها به خود شناسی می پردازند که خود شناسی همان زندگی شناسی است . پس بازی بهترین راه شناخت زندگی است ، هر کس همان قدر زندکی را می شناسد که خودش را شناخته است .

چکیده

بازی شیوه برخورد با زندگی است بنابراین با هر چه در اختیار داریم میتوانیم بازی کنیم ‏ گفتگو کردن ‏ کار کردن خلق یک اثر هنری ‏، فکر کردن ، تجربه کردن ، کنجکاوی ، درس دادن ، یاد دادن نیز بازی است .

وقتی که با بچه ها بازی میکنیم برنده شدن برای آنها شور آفرین است . در بزرگترها و هم هر کس به تناسب شغلی که دارد به نوعی بازی میکند و از اینکه به هدف خود می رسد احساس لذت به او دست می دهد و میل پیدا می کند که به خود آفرین بگوید . برنده : شدن و رسیدن به هدف ‏، میل به زندگی می آفریند .

هر مطلبی را میتوان در قالب بازی ریخت و با آن بازی کرد . با چه چیزهایی بازی کنیم؟

روش انجام کار :

کودکتان را به یک تپه سر سبز ببرید و راه های مختلفی را که او می تواند بالا برود و پایین بیاید را بررسی کنید.

سعی کنید این کار را به صورت راه رفتم حیواناتی مثل پرنده ها ، ملخ ، فیل ،کرم ، ومیمون ، و … انجام دهید . کودک در بالا رفتن مثل یک حیوان بالا برود و مثل یک حیوان دیگر ، پایین بیاید یا این که سعی کنید با سرعت بالا بروید و به آهستگی به پایین بر گردید . شیوه ها و طرق دیگری از بالا رفتن یا پایین آمدن از سرازیری ، را پیدا کنید که با انجام آنها ، هم شما وهم کودکتان لذت بیشتری ببرید .

نواختن موسیقی با لیوان های شیشه ای

وسایل مورد نیاز :

10 تا 12 عدد لیوان بطری شیشه ای

میله ای چوبی

یک پارچ آب

رنگ خوراکی ( در صورت تمایل)

روش انجام کار :

لیوان ها یا بطری ها را روی محل نسبتاَ بلندی مانند میز اتو بکذارید . در داخل بطریها به مقادیر مختلف آب بریزید . داخل هر کدام از بطری ها ، چند قطره رنگ خوراکی بریزید . کودک را تشویق کنید تا با زدن چوب شیشه ها ‏، صدای مختلفی تولید کند و سعی کند آهنگی بنوازد .

طبل

وسایل مورد نیاز :

قوطی خالی شیریئی یا کیک

20 عدد گیره کاغذ

مقوا

چسب نواری

روش انجام کار :


دانلود با لینک مستقیم


توانایی کودکان در بازی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد