فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت روان درمانی آدلری از نظریه تا درمان- 59 اسلاید

اختصاصی از فایلکو دانلود پاورپوینت روان درمانی آدلری از نظریه تا درمان- 59 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت روان درمانی آدلری از نظریه تا درمان- 59 اسلاید


دانلود پاورپوینت روان درمانی آدلری از نظریه تا درمان- 59 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

اصول رفتار از دیدگاه آدلر

.1شخصیت انسان وحدت دارد.
.2رفتار هدف مند است (سودمندی، غایت نگری، حرکت)
.3انسان اجتماعی است.
.4رفتار مبتنی بر ذهنیت گرایی است.
.5گریز از کهتری به سمت برتری (جبران، هدف غایی خیالی و بر اساس سناریو (نمایش) است ).
ž
 
عوامل بیرونی در نابهنجاری
.1اغراق در ناتوانی و ضعف های بدنی: منجر به احساس حقارت می شود. در نتیجه فرد نمی تواند به دیگران اهمیت بدهد و محدود به خود می شود. آدلر (1927): این افراد در کشور دشمن زندگی می کنند!
.2 نازپروردگی: بیش حمایتی، دست کم گرفتن، بیش فراهم سازی، سستی در قوانین،
.3طرد
vنوع رفتار: ...
vواکنش کودک در برابر اصلاح: توقف کوتاه مدت
vواکنش والدین/معلم: رنجش: وقت را می گیرد! همه اش شیطونی می کند و ....
vدرمان توصیه شده: نادیده گرفتن رفتار، سکوت و قطع حرف، انتقال کودک به بیرون، در اوقات دیگر به او توجه کنید، کمک از کلاس یا سایر اعضای خانواده، استفاده از ملاقات های خانوادگی، توضیح دوستانه، گاهی پیامد منطقی یا طبیعی، استفاده از تکنینک «ممکن است به خاطر این باشد که ...».
ž
 
 
والدین زیاد حرف می زنند!
تعامل دلسردکننده

الف) وقتی فرزندان می خواهند کاری کنند:

•فرضا هم این کار را انجام دادی، که چی؟  
•کاری را که نمی توانی تمام کنی، شروع نکن!
•حالا ببینم چکار می کنی، تو هم!
•تو می خواهی پز بدی!
•تو برو بچسب به درست!
•تو واقعا از این چیزهای مسخره خوشت می آید!
•تو فکر می کنی همه چیز این قدر ساده است!
 

20 پیام دانش آموز در کلاس!

  1. در برابر من از زور استفاده نکنید .این کار به من یاد می دهد که تنها چیزی که مهم است و به حساب آورده می شود، قدرت است .خیلی زود به راهنمایی ها پاسخ می دهم.
  2. بی ثبات نباشید. این عمل باعث سر در گمی من می شود و سبب می گردد که هر چه بیشتر از کارها فرار کنم .
  3. قول ندهید. شاید نتوانید عمل کنید و این وضعیت اعتماد مرا به شما از بین می برد .
  4. به راحتی در دام تحریک ها و اذیت های من نیفتید . صبور باشید و با درایت عمل کنید.
  5. کاری نکنید که من احساس حقارت کنم در غیر این صورت سعی می کنم کاری انجام دهم که شما مرا بزرگ بدانید!
  6. کاری نکنید که من فقط با عادت های بد توجه شما را جلب نمایم.
  7. سعی نکنید مرا نصیحت نمایید. بدانیدخودم درست ونادرست را خوب تشخیص می دهم.
  8. مرا مجبور نکنید فکر کنم، اشتباه من گناه است من باید یادبگیرم بتوانم بدون احساس گناه اشتباه کنم.
  9. سر من غُرولند نکنید. در غیر این صورت برای حفظ ونشان دادن خودم مجبور به عکس العمل خواهم بود.
  10. از من نخواهید دلیل رفتار اشتباهم را توضیح دهم، چون واقعاً خودم هم نمی دانم .

 

 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت روان درمانی آدلری از نظریه تا درمان- 59 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد