فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد علل کاهش ثبت نام دانش آموزان طراحی دوخت در هنرستان ولایت و رابطه آن با میزان شناخت و علاقه به این رشته 19

اختصاصی از فایلکو تحقیق و بررسی در مورد علل کاهش ثبت نام دانش آموزان طراحی دوخت در هنرستان ولایت و رابطه آن با میزان شناخت و علاقه به این رشته 19 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

 

فصل اول

طرح تحقیق

عنوان تحقیق

بررسی علل کاهش ثبت نام دانش آموزان طراحی دوخت در هنرستان ولایت و رابطه آن با میزان شناخت و علاقه به این رشته.

مقدمه یا تاریخچه مختصری از موضوع تحقیق:

تعریف تحقیق : در این زمینه صورت نگرفته است با توجه به اینکه در چند سال اخیر سیاست ها بیشتر معطوف جذب دانش آموزان به رشته های فنی است، لذا ضروری به نظر می رسد که علل کاهش ثبت نام در این گونه رشته ها که شخص را از مدرن گرایی صرف بازداشته و به جای حفظ یکسری مطالب و محفوظات، که غبار زمان به زودی روی آن می نشیند و باعث فراموشی آنها می شود. علاوه بر بالا بردن اطلاعات عمومی دانش آموزان در زمینه های مختلف علمی حرفه ای نیز به آنها آموزش داده شود تا در صورت ادامه تحصیل یا عدم ادامه تحصیل در هر حال حرفه ای آموخته باشند که برای آینده آنها مفید است.

تعریف تحقیق: این تحقیق به این دلیل برگزیده شد که محققان: زهرا امیری در هنرستان ولایت تدریس نموده و خانم فاطمه امینی در امر این تحقیق با هم همکاری نموده تا در امر علل کاهش تعداد ثبت نام کنندگان احتمال انحلال رشته طراحی و دوخت این هنرستان ولایت بنابراین با همکاری هم خواستیم دلیل این کاهش را دریابیم.

هدف یا هدفهای علمی و آرمانی تحقیق: در این تحقیق سعی بر آن است که دانش آموز با دیدی بازتر و نگرش عمیق تر در مورد نحوه انتخاب رشته خود که مطابق با سلائق و علائق و استعدادهای اوست اقدام به رشته نماید و تنها نام و عنوان رشته برای او مهم نباشد در واقع در این تحقیق سعی شده است نگرش جامعه را نسبت به رشته های فنی و بخصوص طراحی دوخت که موضوع مورد بخث است بهبود بخشد و ابتکار را باید از نسل جوان و دیدگاهای این نسل شروع کرد.

فرض ویژه تحقیق:

کاهش ثبت نام دانش آموزان طراحی دوخت

در هنرستان ولایت با میزان شناخت و علاقه آنان به این رشته ارتباط مستقیم دارد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد علل کاهش ثبت نام دانش آموزان طراحی دوخت در هنرستان ولایت و رابطه آن با میزان شناخت و علاقه به این رشته 19 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد