فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟

اختصاصی از فایلکو چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟


چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟

چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم؟

34 صفحه

چکیده 5

مقدمه: 6

معرفی خود: 7

تعریف واژگان و مفاهیم: 9

انشا از نظر لغوی: 9

—انشاء چیست؟. 9

—تعریف مهارت تفکر خلاق: 10

تعریف دانش آموز 12

پیشینه علمی.. 13

هفت گام اساسی تا انشا نویسی.. 15

فعالیتی برای افزیش درک مطلب دانش آموزان دوم ابتدایی.. 15

2 ) مشکل اسا سی و مهم انشا 19

کتابخوانی.. 19

گام چهارم :انشا کوتاه 21

گام پنجم:تقویت حس بینایی.. 21

تقویت حس شنوایی.. 22

نوشتن انشای بلند. 22

گام ششم:انشای گروهی یاانشای مشارکتی.. 22

سکوی پرتاب به دنیای نوشتن.. 22

خلاصه ی یافته های اولیه. 23

«چند نکته درباره ی نگارش». 24

«اصول ومبانی انشا». 24

«انواع انشا». 25

«معیارهای ارزشیابی». 25

گردآوری اطلاعات ( شواهد 1) 26

ملاک های ارزشیابی.. 27

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 28

آموزش آیین نگارش به دانش آموزان. 29

تبدیل کلاس به کارگاه نوشتن.. 29

گردآوری اطلاعات ( شواهد 2 ) 30

3- ارزش یابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار 30

نتیجه گیری: 32

پیشنهادات.. 33

منابع: 34


دانلود با لینک مستقیم


چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد